abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61419097
The Bank Job
pi_61443658
Jason Statham Death Race is gaver Tropic Thunder is beter, maar of ze die draaien... imo beter dan The Dark Knight.

[ Bericht 23% gewijzigd door Eagor op 07-09-2008 11:02:31 ]
pi_61504582
Heb je ze allemaal al gezien dan?

Tropic Thunder zou geweldig zijn, maar ik ga vanavond niet denk ik. Moet nog het een en ander doen voor mn studie. Bank Job kan ik wel missen
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_61505300
Ik ga vanavond! Iemand een tip of hint voor vanavond?
pi_61506118
Vroeg ik me ook af
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61506145
Anders lees je het topic even
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 00:43 schreef Sala-adin het volgende:
The Bank Job
pi_61506251
Vluchtig gelezen, dacht dat het over eerder ging. Bank job tijd terug al gezien, hoopte op iets nieuwers. Waar zijn statham films hier altijd pas een jaar later in de bios?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61507075
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Vluchtig gelezen, dacht dat het over eerder ging. Bank job tijd terug al gezien, hoopte op iets nieuwers. Waar zijn statham films hier altijd pas een jaar later in de bios?
Volgens IMDB is hij uit 2008 hoor..
Fuck the EBU
pi_61508281
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:48 schreef Yesse het volgende:

[..]

Volgens IMDB is hij uit 2008 hoor..
Je hebt gelijkt..premiere was in februari maar dan nog..zo laat in verhouding..in deze tijd hebben de meesten hem dan al lang en breed gezien, dan wel via import dvd, dan wel via download..

Was bij Crank niet anders..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_61513823
Idd The Bank Job

Prima film overigens
pi_61514047
ook in arena bank job.
Vond hem spannend!
pi_61514118
The Bankjob was vet ! (groningen)
Fingerspitzgefühl
pi_61522485
Ben benieuwd wat er a.s dinsdag draait. Perhaps Trophic Thunder
pi_61522731
ik vond het wel maf, bij de voorfilmpjes in Groningen zat de sneak van vorige week of de week ervoor..

Is het nu eigenlijk ook zo dat de films die ze als voorfilmpjes vertonen een grote kans hebben om als sneak te worden gedraaid?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61527544
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:32 schreef teigan het volgende:
ik vond het wel maf, bij de voorfilmpjes in Groningen zat de sneak van vorige week of de week ervoor..

Is het nu eigenlijk ook zo dat de films die ze als voorfilmpjes vertonen een grote kans hebben om als sneak te worden gedraaid?
Inderdaad, 3:10 to Yuma zat in de voorfilmpjes.

Een vriend (panna_king) en ik hebben nog geen logica kunnen ontdekken, we hadden van te voren de producties opgezocht van The Bankjob en Tropic Thunder, maar niets van terug kunnen vinden.
Fingerspitzgefühl
pi_61528181
Tropic Thunder volgende week a.u.b.
pi_61528197
Heeft trouwens iemand nog een hint?
pi_61530822
Yes yes yes!!!!

Volgende week Trophic Thunder!!!!!!!!!!!!!!!
pi_61530843
Ja?

Damn. Ik zet hem nu in mn agenda, die avond gaan we vrij houden
pi_61530893
Hoe weet je dat?
pi_61532797
Ik was in de stad en toen ging ik eff langs mijn werk en toen had ik het ff gevraagd
pi_61534499
werk jij bij een bioscoop Sala-adin?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61544869
yap

Hoe zou ik anders elke week weten wat de sneak zou zijn
pi_61557158
bedankt Sala-adin voor the Bankjob deze keer Volgende week dinsdag ben ik weer van de partij
pi_61569077
Tropic Thunder!
Fuck the EBU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')