Ja! vandaag schijnt The Bankjob te zijn geweest.. ben echter niet geweest...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:49 schreef Sala-adin het volgende:
Eigenlijk moet er een vaste naam komen met zo een toffe banner plaatje en leuke OP vind ik
Ja ja ja!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:49 schreef Sala-adin het volgende:
Eigenlijk moet er een vaste naam komen met zo een toffe banner plaatje en leuke OP vind ik
Of eerst een naam voordat je een banner hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ja ja!
Nou wie is hier grafisch onderlegd en fixt even zo'n hippe banner?
Naam boeit toch niet? Je kan in de banner gewoon Sneak verwerken, zonder dat je daar een vaste TT voor nodig hebt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of eerst een naam voordat je een banner hebt
dat [zelf in te vullen deel] is zo'n sneu 'verplicht' onderdeelquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef Bravebart het volgende:
Anders gewoon: Sneak Preview #[nummer]: [zelf in te vullen deel]
Sneak Preview #367: waar Herald wel gelijk heeftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:23 schreef Herald het volgende:
[..]
dat [zelf in te vullen deel] is zo'n sneu 'verplicht' onderdeel
Sneak Preview #134: waar we met zijn allen popcorn eten
Sneak Preview #267: waar we Bravebart feliciteren
Sneak Preview #389: waar we zwijmelen bij Amy Adams O+
tis soms ook net een kleuterschool hier
In utrecht hetzelfdequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:57 schreef Lyssa het volgende:
In Groningen was het The Forbidden Kingdom, ik vond hem te cliche, en vermakelijk maar niet meer..
Sala-adin's sneak spoilers was het leukste topicquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Herald het volgende:
waarom heet dit topic eigenlijk #3?
1: De sneak preview van vanavond
2: Sala-adin's sneak spoilers
3: A Sneak a week.....
4: Sneak Preview #3
Hij was dood gegaan en toen heb ik hem weer in leven geroepenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:38 schreef soares het volgende:
ik heb wel een goed topic gestart;)
hahahahah
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:51 schreef sjimz het volgende:
Weet iemand welke sneak er vanavond is in Pathe de Munt?
quote:
Ow ik dacht dat die nog van vorige week was maar ik was even vergeten dat een filmweek van donderdag t/m woensdag loopt.quote:
No problemoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die nog van vorige week was maar ik was even vergeten dat een filmweek van donderdag t/m woensdag loopt.
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |