Schei uit man, wat een baggeraanbod heeft die site. Zoek je 'n willekeurig album, moet je eerst door de Piratenhits, Lofzang collectie en K3-discography heenspitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:51 schreef bbrother het volgende:
FTD is triest door de users en hun reacties.
Als je die reacties negeert is het prima te doen.
Daarom gebruik je dus een NZB search engine als Binsearch. Maar TS, vertel eens, censuur?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:56 schreef Meddo het volgende:
Zoekfunctie van FTD is echt bagger ja.
100% agree, het rotzooi gehalte is vrij hoog.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Schei uit man, wat een baggeraanbod heeft die site. Zoek je 'n willekeurig album, moet je eerst door de Piratenhits, Lofzang collectie en K3-discography heenspitten.
Het ging ook over censuur, maar daar horen we niets meer over. En als ik de reacties zo lees, snap ik ook helemaal niets meer van het topic. Ik zeg; "Slotje!"..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:57 schreef supertard het volgende:
Het grappige is dat ik nooit een woord over FTD heb gezegd, en toch is het een FTD bash topic geworden.
HET GING OVER BINSEARCH GVD
sterfquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:03 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Het ging ook over censuur, maar daar horen we niets meer over. En als ik de reacties zo lees, snap ik ook helemaal niets meer van het topic. Ik zeg; "Slotje!"..
hela er is niks mis met K3 he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Schei uit man, wat een baggeraanbod heeft die site. Zoek je 'n willekeurig album, moet je eerst door de Piratenhits, Lofzang collectie en K3-discography heenspitten.
STERF, ik zit me weer kostelijk te vermaken met dit nogal hoge niveau van het topiquequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:12 schreef supertard het volgende:
kut topic
Bedankt TSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:12 schreef supertard het volgende:
kut topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |