hmz, strat plus toch? mooi gitaartje hoor, zeker voor 275!! ik had hem ook maar deed hem weg vanwege de pickupsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:04 schreef TeleluvR het volgende:
Absoluut de warlock, strats zijn kut, zeker die serie!
Ik vraag me wel af hoe dat gaat met je hals en de actie van je snaren, wanneer je veel verschillende stemmingen gaat gebruiken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:17 schreef Jorikjet het volgende:
hoe handig is dit zeg,
http://www.gibson.com/rob(...)x?playvideo=training
en niet zo fake als die VG strat of line6 variax door een aparte tuning te simuleren
Kun je sparen voor een exclusieve Floyd Rose hals.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe dat gaat me je hals en de actie van je snaren, wanneer je veel verschillende stemmingen gaat gebruiken.
Of je doet net als ik en frees gewoon de slagplaat uit tot er een échte humbucker in pastquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:36 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens kun je met een Strat prima rock en punk maken. Je kunt later nog overwegen er minihumbuckers in te zetten (Hot Rails e.d.). Hoef je niet te zagen, maar kun je wel hakken..
Stappenplan:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Of net als Witch en je gaat er in zagen [ afbeelding ]
je bent natuurlijk een viking of je bent het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Of net als Witch en je gaat er in zagen [ afbeelding ]
goeie ja, vooral hoe de hals er mee omgaat... maar daar zullen ze vast wel over nagedacht hebben bij gibsonquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe dat gaat met je hals en de actie van je snaren, wanneer je veel verschillende stemmingen gaat gebruiken.
Gaatje uitboren. Het gaat prima, het is alleen niet echt mooi ofzo, maar ik wist toch wel dat ik uiteindelijk die slagplaat zou dumpen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe je die zaag erin hebt gekregen
Wauw, de eerste LP die ik mooi vind.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
Gibson Custom Shop Les Paul Special Engraved Electric Guitar is a rare treat. As rare as it is beautiful, the whole-top anodized black aluminum pickguard on this Gibson Custom Shop Les Paul Engraved Electric Guitar features a fisherman's fantasy image hand engraved by Darryl Thornbury. This master engraver has been perfecting his art for over 35 years. Even the pickup and truss-rod covers are engraved.
The Gibson luthier who commissioned the piece is a fisherman himself so the deep sea detail is as accurate as can be. The luxury doesn't stop with the engraving; an ebony fretboard with pearl trapezoid inlays, Gibson humbuckers, pearl logo on the headstock, and ebony finish throughout create a visually stunning instant collectible. Shopzilla.com has the link to your dream guitar.
poe wat een ding zeg, wel nogal over de top
Hm, dat idee lijkt me nogal gejat van Zemaitis gitaren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef Jorikjet het volgende:
[ afbeelding ]
Gibson Custom Shop Les Paul Special Engraved Electric Guitar is a rare treat. As rare as it is beautiful, the whole-top anodized black aluminum pickguard on this Gibson Custom Shop Les Paul Engraved Electric Guitar features a fisherman's fantasy image hand engraved by Darryl Thornbury. This master engraver has been perfecting his art for over 35 years. Even the pickup and truss-rod covers are engraved.
The Gibson luthier who commissioned the piece is a fisherman himself so the deep sea detail is as accurate as can be. The luxury doesn't stop with the engraving; an ebony fretboard with pearl trapezoid inlays, Gibson humbuckers, pearl logo on the headstock, and ebony finish throughout create a visually stunning instant collectible. Shopzilla.com has the link to your dream guitar.
poe wat een ding zeg, wel nogal over de top
Precies wat ik dacht, en die vind ik dan toch net wat mooier!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, dat idee lijkt me nogal gejat van Zemaitis gitaren.
maar hun hebben de gitaar gejatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, en die vind ik dan toch net wat mooier!
[ afbeelding ]
Mooie dingen, maar wel een beetje duur helaas...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht, en die vind ik dan toch net wat mooier!
[ afbeelding ]
Zij, eppo!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:25 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
maar hun hebben de gitaar gejat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |