Dat is een goede reden!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:15 schreef The_Dean het volgende:
Geen OP wegens mobiel internet, zit in de bus
Neen, een n95quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Vast geen iPhone!
Daar begin ik ook achter te komen ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:52 schreef Cynic het volgende:
vrouwen, leuk voor als je een eind in de auto moet zitten, maar verder kan je er niks mee hoor.
Ow, dat was het zeker, security kwam namelijk zeuren dat we onze geluidsinstallatie uit moesten zetten (waren mensen in de SRV-wagen (die als camper diende) met draaitafels aan het draaienquote:
Weer aan het bier Dribbel?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
HOI
dat ben ik i guessquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga niet met onderstaand persoon in discussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fender heb ik geen verstand van, en bij B.C Rich niet gaan voor een bronze serrie, minimaal een platina serrie gitaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat ben ik i guessmaar ok vraag t hier wel ff na
Ik Jimbo, wil graag een nieuwe gitaar
nu zit ik te twijfelen over een 10jaar oude fender Strat voor 275.-
[ afbeelding ]
OF
een BC rich warlock 2ehands voor 150-175¤
[ afbeelding ]
Wat ik erop spelen wil is een beetje punk/ rock enzovoort, op dit moment speel ik een goedkoop Bmerk strat model ;D
Wat denken jullie dat t beste is voor mijn smaak en is zn fender echt zn geld waard of ?
Ik kan natuurlijk niets zeggen over jouw smaak, maar ik zou in dit geval blind voor de strat gaan (en dat komt niet eens doordat ik die strat zo mooi vindquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat ben ik i guessmaar ok vraag t hier wel ff na
Ik Jimbo, wil graag een nieuwe gitaar
nu zit ik te twijfelen over een 10jaar oude fender Strat voor 275.-
[ afbeelding ]
OF
een BC rich warlock 2ehands voor 150-175¤
[ afbeelding ]
Wat ik erop spelen wil is een beetje punk/ rock enzovoort, op dit moment speel ik een goedkoop Bmerk strat model ;D
Wat denken jullie dat t beste is voor mijn smaak en is zn fender echt zn geld waard of ?
hahahaha, ze leest zeker niet mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:52 schreef Cynic het volgende:
vrouwen, leuk voor als je een eind in de auto moet zitten, maar verder kan je er niks mee hoor.
Mobiel internet........ik mis echt dingen.......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:15 schreef The_Dean het volgende:
Geen OP wegens mobiel internet, zit in de bus
En heb de bleus
Ah thanks! Ja, dat snap ik. Ik droom van een pewterkleurige Precision met verchroomde slagplaat. Dus ja, die refinish is sowieso nodig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:41 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
hahahaha, ze leest zeker niet mee?
@Witch: poeh, als je het echt netjes wilt doen, kun je het doen zoals de tutorial op projectguitar.com.
Daar gaan ze van tremelo naar hardtail, maar de aanpak kan hetzelfde zijn.
(betekend dus wel hele refinish)
De welbekende "Tijuana Co-Ed Piņata Fiesta Red" serie natuurlijk, met sombrerovormige potmeters.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:14 schreef Cynic het volgende:
Welke serie is dat trouwens, ik zie alleen dat hij rood is.
Ja, ik! En de Dean is helaas verkocht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:59 schreef Jimbo het volgende:
oh en ik hoor dat iemand een zwarte SG te koop had ?
"Goed gereedschap is het halve werk".quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:48 schreef TeleluvR het volgende:
Een muziekstijl zit in de vingers, niet in de gitaar!
100% waar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"Goed gereedschap is het halve werk".
Dus ook het juiste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |