abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60792171
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:46 schreef McFearless het volgende:

[..]

De tering, wat triest zeg.
Tja, vooral in de VS worden daklozen nauwelijks nog als mensen gezien, en is het daarom OK om ze de meest vreselijke dingen aan te doen onder het mom van humor/vermaak (zie bumfights, bumhunter, enz)
pi_60793055
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zo makkelijk kan ik het wel zeggen. Uiteraard zijn er allerlei externe factoren die het moeilijk maken om van de straat af te komen. Maar op een moment voor iemand op straat komt heeft diegene ZELF een beslissing gemaakt (om te gaan drinken, drugs gebruiken, etc.) of wil dat niet veranderen als diegene al op straat leeft. Als je in Nederland echt wil, kun je weer van straat af, maar dat betekent wel dat je voor jezelf hele moeilijke en evt. vernederende stappen moet nemen. Maar of je die wel of niet neemt, is je eigen keuze.
Het van de straat afkomen ben ik het inderdaad met je eens, alleen "op" straat komen is vaak niet een eigen keus maar ligt vaak aan de omstandigheden. Er is wel de eigen keus voor drank/drugs uiteraard, maar dat is vaak in het verlengde van wat daarvoor kwam.

Verder ben ik het wel eens met je reactie.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60793673
Wat ik overigens nog wel eens doe is een kop koffie voor iemand kopen. Daar help je ze niet echt mee, maar je weet ook zeker waar je geld heen gaat EN een kop koffie is nooit iets mis mee (wel voor mij, ik lust het niet, maar voor iemand die het wel lust).
pi_60794085
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:58 schreef McFearless het volgende:

[..]

Whehehe, pwnd.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:26:03 #65
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_60794427
Ze kunnen beter gewoon een instrument gaan spelen of zo'n kostuum aantrekken (zoals die gasten op de dam)..Zo verdien je volgens mij nog wel redelijk wat.
Primum non nocere
pi_60794485
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:24 schreef Buschetta het volgende:
Klacht: Mensen die zwervers geld geven.....
Ik geef ze altijd geld. Liefst met bakken tegelijk, aangezien het in rotjekots verdiend wordt.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:17:30 #67
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60795803
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:46 schreef McFearless het volgende:

[..]

De tering, wat triest zeg.
Is het ook, maar zwervers zijn ook weer triest.
I never workout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')