die kende ik weer eens niet mooiquote:
De commercie is niet gek en ze weten wel hoe ze hun klantjes het best kunnen bewerken. Het meisje van mijn gasbedrijf dat ze langs de deuren hebben gestuurd om het contract aan te houden was zo onvoorstelbaar mooi dat ik... eh ....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar dat is wel inclusief bezorgkosten en als je nou eens vraagt of een mooi meisje hem wil bezorgen krijg je die er gratis bij
okéquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hee heee, ik kom net thuis he !!!![]()
toen heb je gas gekochtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De commercie is niet gek en ze weten wel hoe ze hun klantjes het best kunnen bewerken. Het meisje van mijn gasbedrijf dat ze langs de deuren hebben gestuurd om het contract aan te houden was zo onvoorstelbaar mooi dat ik... eh ....![]()
dus dat![]()
Hij moest daarna aan het gas denk ik..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
toen heb je gas gekocht
kut voor jequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Good for me, NY pizza en Al Capones zijn al dicht.
Nee, het gas kwam al van haar en dat wilde ik zo houdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
toen heb je gas gekocht
Ik moest ff aan je denken afgelopen zondag. Via mijn zus kende ik een dametje erg mooi een slank die alleen maar appels at. Nu zit ze in een rolstoel, organen geven het op. Leef toch lekker en eet pizza zo nu en dan !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:02 schreef Dementor het volgende:
Good for me, NY pizza en Al Capones zijn al dicht.
Ik weet het, met die goede doelen op stations zijn ze soms ook zo gemeenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De commercie is niet gek en ze weten wel hoe ze hun klantjes het best kunnen bewerken. Het meisje van mijn gasbedrijf dat ze langs de deuren hebben gestuurd om het contract aan te houden was zo onvoorstelbaar mooi dat ik... eh ....![]()
dus dat![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, het gas kwam al van haar en dat wilde ik zo houden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest ff aan je denken afgelopen zondag. Via mijn zus kende ik een dametje erg mooi een slank die alleen maar appels at. Nu zit ze in een rolstoel, organen geven het op. Leef toch lekker en eet pizza zo nu en dan !
Ha ik heb dan nog een lange weg te gaan hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest ff aan je denken afgelopen zondag. Via mijn zus kende ik een dametje erg mooi een slank die alleen maar appels at. Nu zit ze in een rolstoel, organen geven het op. Leef toch lekker en eet pizza zo nu en dan !
Tis helaas de waarheid.quote:
Hallo Fan.....heb je me niet gehoord enkele weken geleden...jij bent echt wel grappig....aanstekelijk lachje heb je..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zeg nou eens wat![]()
ga je ook nog eens een keer bellen
Maar ben ook zo weer richting bed. Ik ben al vanaf half zeven aan het vliegen.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die kende ik weer eens niet mooi![]()
maar eh..... het moet vanavond effe wat wilder hoor![]()
die shit moet effe vergeten worden
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
moest er wat bij zeggen mag niet 2x dezelfde post in één topic plaatsen
wat een kutregels allemaal waou gewoon nog een borrel ja.... mag dat.....
dus eh. nu is het niet meer dezelfde post dus nu mag het wel
oké mag ook hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hallo Fan.....heb je me niet gehoord enkele weken geleden...jij bent echt wel grappig....aanstekelijk lachje heb je..
Ik lurk lekker mee....heb niet zoveel te vertellen, zit muziek te luisteren en foto's te uploaden voor mijn hyves
Je hebt vast wel wat te vertellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hallo Fan.....heb je me niet gehoord enkele weken geleden...jij bent echt wel grappig....aanstekelijk lachje heb je..
Ik lurk lekker mee....heb niet zoveel te vertellen, zit muziek te luisteren en foto's te uploaden voor mijn hyves
Teveel borrels??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké mag ook hoor![]()
ben blij dat ik nu niet hoef te bellen
niet te veel joutoeps plaatsen hoor want ik kijk altijd ook de filmpjesquote:
Oh, heb nog een fles Chileense Cabernet Sauvignon staan,vorige maand gekregen van iemand wiens fiets (met ingegraveerde postcode) ik heb teruggebracht. De verleiding is nu grootquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar ben ook zo weer richting bed. Ik ben al vanaf half zeven aan het vliegen.
Ben kapottttttt.......................
quote:
Truste Poeperdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Noh, kort maar krachtig?Trusten beeb!
![]()
![]()
![]()
Dan verdien je het dubbelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, heb nog een fles Chileense Cabernet Sauvignon staan,vorige maand gekregen van iemand wiens fiets (met ingegraveerde postcode) ik heb teruggebracht. De verleiding is nu groot
Wat let je, je heb toch vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, heb nog een fles Chileense Cabernet Sauvignon staan,vorige maand gekregen van iemand wiens fiets (met ingegraveerde postcode) ik heb teruggebracht. De verleiding is nu groot
DOE MAAR !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:
Was het een beetje redelijke fiets of woon je in een dorp?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Trusten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef PeterNB het volgende:
Maar ben ook zo weer richting bed. Ik ben al vanaf half zeven aan het vliegen.
Ben kapottttttt.......................
o okéquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Peet gaat z'n mandje opzoeken skattie, ik blijf nog ff als je het niet erg vind.....
Waar ga je kreperen kamperen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Peet gaat z'n mandje opzoeken skattie, ik blijf nog ff als je het niet erg vind.....
Hoe denken we dan Bolle, effe duidelijk zijn voor mij nu ja.........quote:
Trommelremmen voor en achter EN versnellingen EN een grote fietstas EN ik woon in een dorpquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het een beetje redelijke fiets of woon je in een dorp?
Ja ik heb heel veel te vertellen, maar of je dat wil horen???quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je hebt vast wel wat te vertellen
En HyvesGaan mensen je ineens 'krabbelen' omdat ze een mailtje krijgen voor je verjaardag, terwijl je ze al 6 jaar niet meer spreekt
Hoe? Zo? Ah toe, ben net weer vrolijk.....quote:
Oh omdat jij al die ellende door moest lezen in de hoop wat leuke posts aan te treffen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoe denken we dan Bolle, effe duidelijk zijn voor mij nu ja.........
wat's up dude........![]()
hoezo direct
ALLES !!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:19 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja ik heb heel veel te vertellen, maar of je dat wil horen???
quote:
WELNEE MAN !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh omdat jij al die ellende door moest lezen in de hoop wat leuke posts aan te treffen.
Ik kreeg bijna medelijden met je.
A fuck.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
of is 't relax
ach who give's a fuck
Ik zeg het vanavond met muziek.quote:
trek die fles dan openquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze en de volgende week nog vrij en die beelden maken me nu echt niet blij
Camperen is ook cool, maar ik ben er te verwend voorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kamperen is cool![]()
in een 5 sterren camptentdinges...........
[ afbeelding ]
Helaas niet over mijn plek. Ik kan ervan genieten. Donder en bliksemquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze en de volgende week nog vrij en die beelden maken me nu echt niet blij
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:22 schreef HoneyBunny het volgende:
[ [url=http://gs9.rimg.info/55ffb1fde85587571136de31958f9c84.png]afbeelding ] [/url]
http://www.vrijbuiter.nl/php/tenten.php?tent=541quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kamperen is cool![]()
[ afbeelding ]
Het stormt hier ook er nog bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zag het!
![]()
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
HaaaaaaBeeeeeetjeeeee!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:22 schreef HoneyBunny het volgende:
[ [url=http://gs9.rimg.info/55ffb1fde85587571136de31958f9c84.png]afbeelding ] [/url]
Leuk, de waddeneiland, ben ik nog nooit geweest, wil er nog steeds eens naartoe.quote:
Fanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ANNELIES !!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:22 schreef HoneyBunny het volgende:
Eurocamp??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kamperen is cool![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |