Geweldige onderbouwingquote:
Moet je huilen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijn dat je het er nog even inwrijft
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Wasabi. Nein, dat trek ik niet.
Don't try this at home.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:
Zo, even geslapen en ben er weer klaar voor
Hoi Fan, ik doe lekker met je meequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Tering zeg........
het lijkt wel alsof ik zojuist een heel dik en moeilijk boek heb gelezen, ben gelijk helemaal kapot![]()
i.p.v. Thee heb ik van schrik maar een wijntje ingeschonken,
Ik zou zeggen laten alle betrokkenen (nee ik wil niet weten, wie waar wat en waarom) gewoon effe een
stevige borrel gaan drinken, (wapens thuislaten s.v.p.) ofzo ?
of is dat ook een slecht idee.
Doen alsof je neus bloed is ook wel weer moeilijk, (behalve als je Claire heet en met Huub gaat stappen)![]()
Maar goed...... eh effe kijken hoe het allemaal verder verloopt.......
ik ben d'r in ieder geval weer, proost allemaal op Noek's verjaardag !
[ afbeelding ]
ik denk dat ik vanavond het op een zuipen ga zetten![]()
Top !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Fan, ik doe lekker met je mee![]()
Meer dan drie regels lezen valt ook niet mee voor je, we doen het expresquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Tering zeg........
het lijkt wel alsof ik zojuist een heel dik en moeilijk boek heb gelezen, ben gelijk helemaal kapot![]()
Ahh NEEEEEEE WTFquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gast is gek!
Ben gestopt met kijken op 1 min 25
sterruf jonghe........quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meer dan drie regels lezen valt ook niet mee voor je, we doen het expres![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sterruf jonghe........![]()
neem ook maar een borrel
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neem ook maar een borrel
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ [url=http://gs9.rimg.info/030305efa713b8e49296a0400800562a.png]afbeelding ] [/url]
Je zult het niet geloven, maar de drank is op in Huize Bolletje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
JA WAT NOU !
doe effe gezellig mee bolle, dan fiets je maar een rondje extra morgen
Goed plan, moed indrinken voor 10 dagen camping vanaf zaterdag, de weersvoorspellingen zijn niet zo heel denderend......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben d'r in ieder geval weer, proost allemaal op Noek's verjaardag !
ik denk dat ik vanavond het op een zuipen ga zetten![]()
quote:Verwachting komende 5 dagen
woensdag 13 augustus tot en met zondag 17 augustus 2008
Wisselvallig weer, waarin (onweers)buien en zonnige perioden elkaar afwisselen. Middagtemperatuur rond 20 graden.
quote:Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
maandag 18 augustus tot en met donderdag 21 augustus 2008
Grote kans op aanhoudend wisselvallig zomerweer met normale temperaturen.
dinsdag 12 augustus 2008 13.31 uur
Ik dacht dat jij wel een privé butler had ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je zult het niet geloven, maar de drank is op in Huize Bolletje.
Hij moest een wijk extra lopen vandaag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
Is die simpele alweer gesignaleerd, houdt hij nu een winterslaap of is de buurvrouwengroep wel heel groot?
Dat zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een privé butler had ?
Godskelere,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed plan, moed indrinken voor 10 dagen camping vanaf zaterdag, de weersvoorspellingen zijn niet zo heel denderend......
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Godskelere,
Kijk DAT is pas een drama![]()
10 dagen camping, man ik zou dood gaan, ik haat campings
JIJ OOK KAPPEN !quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef Manu82 het volgende:
Is die simpele alweer gesignaleerd, houdt hij nu een winterslaap of is de buurvrouwengroep wel heel groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |