Beter als een krat vol youtubesquote:
Spelfoutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee doe maar niet
stopt kurk van de fles in mond
gebruik ik allemaal nooit, en vaak ook geen comma's of al die shit......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:29 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Zonder spelfouten, zonder hoofdletters!!
Volgens mij ben jij geen fan van je buurmanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja cool, dat de bliksem bij de buurman in de schoorsteen slaat en al zijn dakpannen bovenop zijn auto vallen. Dat is pas een lekker weer
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gebruik ik allemaal nooit, en vaak ook geen comma's of al die shit......
ik doe alles fout![]()
heb er geen zin in
Wel goed ze leeft nogquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
fuck de OS hoe is het met je vriendinnetje
YEAH !!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wel goed ze leeft nog
Zit nu op andere pc te werken
quote:
Volgens mij lig jij eerder onder de tafel dan ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gebruik ik allemaal nooit, en vaak ook geen comma's of al die shit......
ik doe alles fout![]()
heb er geen zin in
Hij ook niet van mijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen fan van je buurman
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij lig jij eerder onder de tafel dan ik
doe jij maar bij mij gaat het ZEKER foutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:33 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand de behoefte om een nieuwe SC te maken. Zo niet ga ik er voor
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe jij maar bij mij gaat het ZEKER fout
Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij ben jij geen fan van je buurman
WAT NOU?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:36 schreef Dementor het volgende:
Jullie zijn zoooo niet leuk vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |