Kut-programmaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Niconigger het volgende:
Ik kijk sowieso geen GTST
De vergelijking tussen mij en God is helemaal geen rare, alleen had deze opmerking te maken met de overbodige u in hoofdletters.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:10 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Denk dat hij het over zichzelf heeft. Veel fokkers aanbidden de admin als goden
Ik ook, ik masturbeer wel eens terwijl ik over mezelf zit te fantaseren.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, ik masturbeer wel eens terwijl ik over mezelf zit te fantaseren.
Lol ik zag je net nog voorbij komen bij flodder op Veronica. Je was zo'n verwend rijke luis kindjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, ik masturbeer wel eens terwijl ik over mezelf zit te fantaseren.
Ze mogen al in de herfst de stekker eruit trekken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:23 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
hmm als het een beetje meezit nog een seizoen...en dan de stekker eruit.
Dat is de echte, niet de LudoSanders van dit forum.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:54 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Lol ik zag je net nog voorbij komen bij flodder op Veronica. Je was zo'n verwend rijke luis kindje
Kunnen we het eindelijk eens zijn over iets.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mensen die GTST kijken hebben een hersentumor
,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef pietkanarie het volgende:
heb het altijd al geboycot, geldt voor alle soaps. Die mensen maken in drie dagen meer mee dan ik in twintig jaar... zo vaak als zij ruzie hebben, scheiden, trouwen, verliefd worden... erg nep!! Heeft niks weg van het echte leven.
Nee, je bent niet de enige. Volgens mij zijn er genoeg mensen die GTST leuk vinden ondanks dat het niet realistisch is (oke, daar is het ook een soap voor) maar zelf vind ik het niet wat... al kan ik me denk ik wel voorstellen wat GTST kijkers leuk vinden aan de soap.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:20 schreef fiekster het volgende:
[..]
,
en ik maar denken dat ik de enige was met een saai leven, is het allemaal nep!![]()
![]()
Jaja als Matthijs niet zo drammerig-vervelend doet dan is DWDD goed te doenquote:
Helaas bestaat het nog.quote:
Fortis reclame??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef santax het volgende:
En trouwens... mensen die het woord 'curve' gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |