quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan moet ze in de navolgende jaren van het predicaat 'soapie' proberen af te komen. Ultimate sadness.
Gigi en al die andere belspelpresentatrices verdienen het gewoon hun hele leven lang kersen te plukken. Als ze de concurrentiestrijd met de Polen aankunnen tenminste.
Ik heb ook wel eens gezien dat ze aan de verkeerde kant hartmassage gaven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag nog gelezen hoe fake de hartaanvallen gesimuleerd worden.
De medici lachen zich letterlijk een breuk als ze een ziekenhuisserie opzetten.
Ludo is coolquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb Erik Vogel wel eens gezien op Schiphol. Dat is trouwens wel meteen de beste acteur van de serie in mijn opinie, de enige die het nog de moeite waard maakte.
Goed, als mensen mij willen aanraken dan kun je een PM sturen.
Drommels gekkie, ik boycot al tijden.quote:
Ludo sluit vaak topics waar nog best in geouwehoert kan worden!quote:
Laat die PM maar achterwege.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb Erik Vogel wel eens gezien op Schiphol. Dat is trouwens wel meteen de beste acteur van de serie in mijn opinie, de enige die het nog de moeite waard maakte.
Ludo stuurt mij regelmatig een PMquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:26 schreef Strani het volgende:
Je moet dan ook Deal Or No Deal kijken of De Wereld Draait Door. Dan tel je pas echt mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:38 schreef Countess het volgende:
Ik vond het vroeger verschrikkelijk.
Ik vind het nu verschrikkelijk.
Een tijd heb ik passief gekeken puur omdat ik op CSI zat te wachten, maar ik vind die flutterige verhaallijnen zo suf ::
Oh, dus jij bent ervan overtuigd dat je een flikker bent?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:04 schreef Neuralnet het volgende:
Ik ga een beetje mijn favoriete programma boycotten omdat er TS niet zeker is over zijn geaardheid.
Deal or No Dealquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet dan ook Deal Or No Deal kijken of De Wereld Draait Door. Dan tel je pas echt mee.
Ja maar IK zie Ludo als admin wel zitten JIJ mij als mod NIET...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah jij bent toch ook mod geworden?
Wat is dat nou voor een valse aanname?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:04 schreef Neuralnet het volgende:
Ik ga een beetje mijn favoriete programma boycotten omdat er TS niet zeker is over zijn geaardheid.
Als RTL Nederland aan de verhaallijnen blijft kloten, wat ik zeer apprecieer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:03 schreef Fortitudo het volgende:
binnen twee jaar is het van de buis
Heej niets tegen kersenplukkers he!! Ik pluk al jaren kersen en mag altijd een emmertje gratis mee naar huis nemen!! Ik heb het hier niet over gewone kersen maar SPEK kersen!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een valse aanname?
Ga kersen plukken!
hmm als het een beetje meezit nog een seizoen...en dan de stekker eruit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als RTL Nederland aan de verhaallijnen blijft kloten, wat ik zeer apprecieer.![]()
Ik heb niets tegen kersenplukkers met alle respect naar jou. De kreet "Ga kersen plukken" is gewoon een advies van wielrenner Stuart O'Grady aan dopingzondaars.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:12 schreef Bartleunen het volgende:
[..]
Heej niets tegen kersenplukkers he!! Ik pluk al jaren kersen en mag altijd een emmertje gratis mee naar huis nemen!! Ik heb het hier niet over gewone kersen maar SPEK kersen!!
Prijs jezelf gelukkig!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:17 schreef RobDrop het volgende:
Ehhh, ik heb nog nooit hiernaar gekeken, dus ik kan er niet over meelullen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |