Ik kan er echt niet bij hoe je met helemaal niets doen een jaarlijks bedrag met vijf of zes cijfers mogen bijschrijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Knekwurst het volgende:
En waarom dan wel? Als je het niet boeit kijk je het toch gewoon niet?
Ik geil op Vicky.
En op die chick van de belspelletjes.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Niconigger het volgende:
Ik kijk sowieso geen GTST, telt dat ook ?
Omdat ik toen nog net leerde lopen en praten en andere voorgangers het lef niet namen deze kruistocht te starten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef santax het volgende:
Dude... ik heb het in 1991 3 keer gezien en sindsdien nooit meer.
What the fuck took you so long
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:50 schreef Niconigger het volgende:
Ik kijk sowieso geen GTST, telt dat ook ?
Inderdaad, same here.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:52 schreef santax het volgende:
Dude... ik heb het in 1991 3 keer gezien en sindsdien nooit meer.
What the fuck took you so long
De nieuwste Fortis-reclame, i sabi tog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef santax het volgende:
En trouwens... mensen die het woord 'curve' gebruiken
Mja... je voorgangers zijn inmiddels allemaal gehuwd en die vinden het wel fijn eigenlijk dat hun wijf dagelijk een half uur d'r bek dicht heeftquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog net leerde lopen en praten en andere voorgangers het lef niet namen deze kruistocht te starten.
maar dat kan veranderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef Het_hupt het volgende:
De top-mod van FOK! heet anders wel LudoSanders
Toen ik die uitspraak hoorde gingen de haren me in de nek staan. Later kwam ik diezelfde spot in het engels tegen. Daar past het woord 'curve' natuurlijk een stuk beter. Gewoon 1 op 1 vertaald die zooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De nieuwste Fortis-reclame, i sabi tog?
Eerste dag dat ik dat spotje zag, namen de Fortis-aandelen een duikvlucht van 20% op de Europese beurzen.
Ja, lekker DWDD kijken en vervolgens DoND.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef santax het volgende:
Beter zou zijn GTST naar een andere zender ofzo te switchen. Achter een decoder. En toevallig geeft diezelfde decoder dan ook toegang tot het playboy-kanaal ofzo. Daar hebben we als mannen veel meer aan
Ik kan ze wel opnoemen, maar mag dat niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:04 schreef Bartleunen het volgende:
Ik heb het al minstens 2 jaar niet meer gezien. Denk dat ik het nu niet meer kan volgen. Wie van de oude garde (hierbij denk ik aan robbert jef etc.) zitten er nog in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |