Goed, ik heb 3 weken terug 3x de verkeerde pincode ingevoerd in Rabo's Random Reader, om in te loggen op internetbankieren, toen werd mijn pas geblokkeerd. Dat is stom, ik weet het, maar ik was afgeleid en wist zeker dat mijn code XXXX was, en niet XYXX.
Goed, zo gebeurd, een paar dagen later (vrijdag 1/8) ermee naar de Rabobank gegaan, waar ik te horen kreeg dat ik een nieuwe pas zou krijgen, die een week later in de bus zou liggen, zo rond 8/8 dus. Vandaag (12/8) had ik nog steeds geen pas ontvangen, terwijl ik nu toch echt dingen heb liggen die betaald moeten worden enzo.
Dus ik erheen gefietst met mijn lollerfiets, en daar aan degene doorgegeven dat mijn kaart geblokkeerd is, dat ik dat heb doorgegeven, maar dat ik nog geen nieuwe kaart heb gehad. Wat ik hoorde schetste mijn verbazing: er was helemaal geen aanvraag in het nieuwe systeem verwerkt, terwijl mij duidelijk was toegezegd dat het hooguit een week zou duren voor ik mijn pas zou hebben.
Ik zou dus een nieuwe pas toegestuurd krijgen, binnen een week, maar als het echt dringend zou zijn zou ik de betaalopdrachten ook wel direct kunnen doorgeven, en dan zouden er *deze keer* geen kosten berekend worden (dat vind ik best netjes btw).
Ik naar buiten gegaan, even nagedacht, ik heb al veel vaker problemen gehad met de Rabobank. Ik ben terug naar binnen gegaan en heb mijn bankrekening opgezegd.
Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven, maar keurig mijn verzoek verwerkt, binnen 5 minuten was het geregeld. Nu nog wachten tot al mijn geld op mijn ABN AMRO-rekening staat.
Klacht: TS vergeet zijn pincode

Klacht 2: medewerker van Rabobank die zegt dat het geregeld is dat ik een nieuwe pas krijg, terwijl er niets is.