abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:25:18 #1
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_60772556
Goed, ik heb 3 weken terug 3x de verkeerde pincode ingevoerd in Rabo's Random Reader, om in te loggen op internetbankieren, toen werd mijn pas geblokkeerd. Dat is stom, ik weet het, maar ik was afgeleid en wist zeker dat mijn code XXXX was, en niet XYXX.

Goed, zo gebeurd, een paar dagen later (vrijdag 1/8) ermee naar de Rabobank gegaan, waar ik te horen kreeg dat ik een nieuwe pas zou krijgen, die een week later in de bus zou liggen, zo rond 8/8 dus. Vandaag (12/8) had ik nog steeds geen pas ontvangen, terwijl ik nu toch echt dingen heb liggen die betaald moeten worden enzo.

Dus ik erheen gefietst met mijn lollerfiets, en daar aan degene doorgegeven dat mijn kaart geblokkeerd is, dat ik dat heb doorgegeven, maar dat ik nog geen nieuwe kaart heb gehad. Wat ik hoorde schetste mijn verbazing: er was helemaal geen aanvraag in het nieuwe systeem verwerkt, terwijl mij duidelijk was toegezegd dat het hooguit een week zou duren voor ik mijn pas zou hebben.

Ik zou dus een nieuwe pas toegestuurd krijgen, binnen een week, maar als het echt dringend zou zijn zou ik de betaalopdrachten ook wel direct kunnen doorgeven, en dan zouden er *deze keer* geen kosten berekend worden (dat vind ik best netjes btw).

Ik naar buiten gegaan, even nagedacht, ik heb al veel vaker problemen gehad met de Rabobank. Ik ben terug naar binnen gegaan en heb mijn bankrekening opgezegd.

Wel kudos voor de Rabo-medewerker trouwens, hij heeft niet geprobeerd me over te halen om klant te blijven, maar keurig mijn verzoek verwerkt, binnen 5 minuten was het geregeld. Nu nog wachten tot al mijn geld op mijn ABN AMRO-rekening staat.

Klacht: TS vergeet zijn pincode
Klacht 2: medewerker van Rabobank die zegt dat het geregeld is dat ik een nieuwe pas krijg, terwijl er niets is.
pi_60772607
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_60772627
Pinnen Waar is die tijd dat je met goude ducaten kon betalen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_60772630
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Mja dat snap ik ook niet helemaal inderdaad.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60772638
Terwijl Rabo toch nog 1 van de meest klantvriendelijke banken is.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:28:26 #6
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60772643
Alles leuk en aardig, maar JIJ toetst 3x de verkeerde pincode in.

Je krijgt goddomme 3x de kans om een miezerig 4 cijferig code in te toetsen.

Je was afgeleid, stond je buurmeisje naakt in de tuin?
pi_60772645
En als ABN AMRO hetzelfde flikt? Ga je dan naar Fortis?
pi_60772650
Je meldt je nu aan bij een bank die straks fortis gaat heten
pi_60772696
Succes bij de ABN dan, lekker iedere week blabla pensioen foldertjes in je bus.
En iedere keer als je er komt beginnen ze er weer over.
pi_60772726
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef wolferl het volgende:
Alles leuk en aardig, maar JIJ toetst 3x de verkeerde pincode in.

Je krijgt goddomme 3x de kans om een miezerig 4 cijferig code in te toetsen.

Je was afgeleid, stond je buurmeisje naakt in de tuin?



pics
pi_60772730
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Dit dus.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:31:04 #12
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_60772737
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Homdeck het volgende:
beetje sneu om gelijk je rekening op te zeggen, je lijkt wel een oud wijf
Ik heb al jaren gezeik gehad met de Rabobank. Dit was voor mij de druppel.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Succes bij de ABN dan, lekker iedere week blabla pensioen foldertjes in je bus.
En iedere keer als je er komt beginnen ze er weer over.
Dat heb ik nou nog nooit gehad
pi_60772756
ABN

Rabobank Al jaren een tevreden klant .

Oh en, TS is dom om 3x de verkeerde code in te toetsen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:32:13 #14
152894 Ex-Lekkerlander
Nee, ik woon er niet meer
pi_60772778
Rabobank is niet een van de snelste is mijn ervaring. Ik heb ze 3 maanden geleden gebeld met een vraag en ik zou teruggebeld worden........ik wacht nog steeds totdat ze terug bellen zodat ik ze kan zeggen dat ze de moeite van het terugbellen nu voor niets gedaan hebben
"In sinopel 3 vogels van goud, geplaatst 2 en 1."
Het is niet alleen maar onzin wat ik verkondig !!!!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:32:26 #15
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60772782
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Succes bij de ABN dan, lekker iedere week blabla pensioen foldertjes in je bus.
En iedere keer als je er komt beginnen ze er weer over.
idd schijtbank.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:33:34 #16
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60772816
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:30 schreef Knekwurst het volgende:

[..]



pics
Moet je bij TS wezen, die toetste 3x zijn pincode verkeerd in, omdat ie was afgeleid door zijn naakte buurmeisje.
pi_60772824
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:31 schreef Blistering het volgende:
ABN

Rabobank Al jaren een tevreden klant .

Oh en, TS is dom om 3x de verkeerde code in te toetsen.
Hier komt het eigelijk wel op neer Rabobank ben ik ook erg tevreden over
pi_60772835
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
En als ABN AMRO hetzelfde flikt? Ga je dan naar Fortis?
Bij de ABN heb je binnen drie dagen een nieuwe pas
pi_60772856
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Succes bij de ABN dan, lekker iedere week blabla pensioen foldertjes in je bus.
En iedere keer als je er komt beginnen ze er weer over.
30+ jaar bij de ABN AMRO en nog nooit, maar dan ook werkelijk nooit heb ik zoiets in de bus gehad
pi_60772876
Toen mijn pas werd ingeslikt door een fortis ATM duurde het 2 weken terwijl mevrouw aan de telefoon zei dat het iets minder dan een week zou duren
пусть всегда будет солнце
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:36:05 #21
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:36:50 #22
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60772922
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef ollie994 het volgende:

[..]

Bij de ABN heb je binnen drie dagen een nieuwe pas
Bij de Rabo binnen 2 werkdagen.

Rabobank FTW.

De rest zjin allemaal spermabanken
pi_60772944
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef wolferl het volgende:

[..]

Bij de Rabo binnen 2 werkdagen.

Rabobank FTW.

De rest zjin allemaal spermabanken
Nou chapeau knul.... jij wint hoor
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:37:44 #24
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_60772947
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:34 schreef ollie994 het volgende:

[..]

Bij de ABN heb je binnen drie dagen een nieuwe pas
Dat klopt maar is in principe niet eens nodig.
Blokkeer je je chip op je bankpas voor internetbankieren bij ABN-AMRO,
dan kun je bij de bank je pas laten deblokkeren.
Een nieuwe aanvragen zoals bij de Rabo is niet nodig.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_60772957
Rabobank pwnt gewoon. Jammer dat het fout ging, maar toch KuDo0wZ dat je niet daar de flopbank postbank bent gegaan.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')