SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:33 schreef jpg97 het volgende:
is de PSX omgebouwd?de Ps ONE is geheel orgineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kudos, veel plezier er meequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:11 schreef Motar het volgende:
[..]
Geld al eerder op de dag overgemaakt.
lame!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:59 schreef Dengaman het volgende:
Lullig maar, dan maar een euro erbij dus 21 euro it will be...
21 euro...
Het niveau is inderdaad niet echt denderend, maar laat TS maar beslissen wat ie ermee doetquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
lame!
dan bied ik 22 euro, ondanks dat de tijd verstreken is. Het is geen ebay hier.
van mij mag je.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:12 schreef wes55 het volgende:
gran turismo 2 en een memory card voor 10 euro inclusief?
niet echt wat precies de bedoeling was. als niemand voor 0.00u had geboden was de koop gesloten, echter nu je 1 min vantevoren nog snel geboden had ( vind ik natuurlijk niet erg), maar houd wel in dat blessed19 nog een kans had om daar weer overheen te gaan. dat heeft hij dus ook gedaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:59 schreef Dengaman het volgende:
Lullig maar, dan maar een euro erbij dus 21 euro it will be...
21 euro...
ik vind het prima.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:18 schreef wes55 het volgende:
TS als blessed19 akkoord gaat zou je dan een pm kunnen sturen met de gegevens? thanks
Als dit geen ebay is dan had TS geen eindtijd moeten instellen... Maar goed als het zo werkt en mensen zich niet aan hun afspraak houden... ik was ook wel bereid dan 25 te bieden...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
lame!
dan bied ik 22 euro, ondanks dat de tijd verstreken is. Het is geen ebay hier.
als je een paar post daarboven eens goed leest dat snap je em wel. iedere oude bieder kreeg wat extra tijd als ie werd overboden. dat jij zo lullig wilde zijn tegenover blessed19 en 1 min vantevoren nog bied ( in de hoop dat het idd een ebay was) kan ik ook niks aan doen, want als jij extra tijd kreeg, waarom hij dan niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 02:45 schreef Dengaman het volgende:
Wat ben jij een rukker zeg... je zet steeds zaken op een bepaalde tijd en dan verander je de spelregels weer... Je stelde hem tot 0.00 uur en nu ineens ga je aan je eigen regels lopen knagen !
Kut is dat hè, hebberigheid... maar had van iemand van 27 wel een beetje ruggegraat verwacht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |