quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef dgbw het volgende:
wat je dan doet is, je weegt die shit .. plakt de sticker er op
dan doe je er nog, bv. 2 appels/bananen bij
En wij door mensen als jou zeker weer meer gaan betalen aan de kassaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef dgbw het volgende:
Deden wij altijd vroegáhquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef dgbw het volgende:
Wat voor een triest persoon ben je dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef dgbw het volgende:
wat ben jij schijnheiligquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Wat voor een triest persoon ben je dan?
Dat is hetzelfde als iets onder je jas stoppen en de winkel uitlopen hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef dgbw het volgende:
je snap m niet kennelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:18 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Waarom zou ik schijnheilig moeten zijn?
Als ik wil puzzelen pak ik wel een puzzelboekje. En misschien is die hint ook wel te raadselachtig, dus nee, ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef kyna het volgende:
[..]
je snap m niet kennelijk
of je doet alsof
ik snap hem ook niet hoor..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef kyna het volgende:
[..]
je snap m niet kennelijk
of je doet alsof
Wat ik ervan snap:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef kyna het volgende:
[..]
je snap m niet kennelijk
of je doet alsof
Wat valt er aan te snappen dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef kyna het volgende:
[..]
je snap m niet kennelijk
of je doet alsof
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen dan?
Precies, bij de ene winkel gaan de courgettes per kilo en bij de volgende per stuk met een code bij de kassa.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ook leuk. Bij onze supermarkt heb je groenten/fruit die per net gaan (dat is dan nog duidelijk).
Maar dan heb je ook groente/fruit dat je moet afwegen en dat ligt naast de groente/fruit die ze bij de kassa gewoon ff aantikken, moet je zelf maar gokken welke van de 2 je hebt.
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Precies, bij de ene winkel gaan de courgettes per kilo en bij de volgende per stuk met een code bij de kassa.
moeilijk hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:01 schreef zjeeraar het volgende:
Ik klaag over iets waarover volgens mij nog niet over geklaagd is en ik denk dat veel mensen mijn klacht zullen herkennen
Ik kom regelmatig in verschillende supermarkten en overal verkopen ze groente en fruit. Heel fijn allemaal. Maar wat minder fijn is, bij de ene moet je het wel zelf wegen en bij de ander weer niet. Zo stond ik deze week al voor de 2e keer bij de kassa 'Meneerrr wilt u dit nog wel even wegennnn?' grrrr![]()
klacht: waarom wegen ze het niet altijd bij de kassa of moet je het altijd zelf wegen, graag een beetje eenvoud in mijn verder ingewikkelde bestaan :S
Geloof me. Die appels worden dan echt nog wel gewogen bij de kassa hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:53 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wat ik ervan snap:
Jij weegt je appels af, en stopt er dan stiekem nog wat appels bij.
Die je dan dus NIET BETAALT!!!! -> = DIEFSTAL!!!!
Ik hoop dat ze je een keer betrappen en de politie je meeneemt.
* BK_102 * Checkt fobo van Elfyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:20 schreef Elfy het volgende:
Echt te irritant altijd.
Van die bejaarde bozos die vergeten te wegen.
Dan zeg je zo voorzichtig ' meneer bent u vergeten te wegen'
waarna in een stortvloed van woorden wordt gezegd dat het ook bij ELKE WINKEL ANDERS IS
en dat meneer daarvan helemaal IN DE WAR raakt.
snot. er staan 2 dikke weegschalen, kijk even om je heen dan.
Bij de AH (waar alles aan de kassa voor je wordt gewogen) staan die weegschalen bij de groente/fruit afdeling er ook nog gewoon.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:20 schreef Elfy het volgende:
snot. er staan 2 dikke weegschalen, kijk even om je heen dan.
En als je dan even op de weegschaal zelf kijkt dan staat daar netjes vermeld of je zelf moet wegen of het bij de kassa wordt gewogen. En als er bij de kassa wordt gewogen staat de weegschaalf bij de groenteafdeling puur om te kijken of je het gewenste gewicht hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:00 schreef Rikketik het volgende:
Weegschalen zeggen toch niets? Bij de lokale AH staat ook wel een weegschaal, maar na grondig onderzoek bleek het ding geen stickers meer af te geven. Werd het dus gewoon bij de kassa gewogen.
Dus toen ik een keer bij een andere AH kwam, dacht ik: och ja, hier wordt het ook gewoon bij de kassa gedaan. Nee hoor, daar moest je wel zelf wegen. Consequent beleid. [ afbeelding ]
Maar is het raar om te denken dat als je bij de ene AH niet zelf hoeft te wegen, je dat bij de andere ook niet hoeft?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:09 schreef GioStyle het volgende:
[..]
En als je dan even op de weegschaal zelf kijkt dan staat daar netjes vermeld of je zelf moet wegen of het bij de kassa wordt gewogen. En als er bij de kassa wordt gewogen staat de weegschaalf bij de groenteafdeling puur om te kijken of je het gewenste gewicht hebt.
Ik was laatst in een dorp, in een best luxe grote AH, en daar moest je dus zelf wegen tot mijn verrassing. In een stad zie je dat minder om dat daar meer figuren rondlopen die niet eerlijk wegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:18 schreef Rikketik het volgende:
Maar is het raar om te denken dat als je bij de ene AH niet zelf hoeft te wegen, je dat bij de andere ook niet hoeft?
Hmm, niet echt maar elke AH heeft ook een eigen assortiment. Dus als je een bepaald product wel bij de ene vind hoef je het nog niet bij de andere te vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar is het raar om te denken dat als je bij de ene AH niet zelf hoeft te wegen, je dat bij de andere ook niet hoeft?
Dat heeft vooral met grootte te maken. Een grotere AH heeft meer producten, dat is logisch. Je ziet echter bij elke AH dezelfde indeling van de schappen. Je komt altijd eerst soep tegen, daarna de pasta, daarna de groentenconserven etc. Waarom ze het weegsysteem niet hetzelfde maken is mij een raadsel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:56 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Hmm, niet echt maar elke AH heeft ook een eigen assortiment. Dus als je een bepaald product wel bij de ene vind hoef je het nog niet bij de andere te vinden.
De indeling van de winkel wordt zo gedaan wegens marketing. Daar is jarenlang onderzoek naar gedaan en in elke supermarkt zie je dan ook de groente en frui afdeling als eerste na de ingang.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef Rikketik het volgende:
Dat heeft vooral met grootte te maken. Een grotere AH heeft meer producten, dat is logisch. Je ziet echter bij elke AH dezelfde indeling van de schappen. Je komt altijd eerst soep tegen, daarna de pasta, daarna de groentenconserven etc. Waarom ze het weegsysteem niet hetzelfde maken is mij een raadsel.
Dat hangt dus van het publiek af, die kassaweegschalen zullen wel duur zijn, maar op veel locaties is zelf wegen gewoon niet vertrouwd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met grootte te maken. Een grotere AH heeft meer producten, dat is logisch. Je ziet echter bij elke AH dezelfde indeling van de schappen. Je komt altijd eerst soep tegen, daarna de pasta, daarna de groentenconserven etc. Waarom ze het weegsysteem niet hetzelfde maken is mij een raadsel.
Dat kan ook een franchise winkel geweest zijn, die zijn meestal wat later met zulke dure investeringen. Ik heb zelf zowel in een franchise als in een Ahold "eigen" Albert Heijn gewerkt, en er zit wel verschil in de frequentie van verbouwingen ed, bij de Ahold "eigen" winkels volgden de verbouwingen ed elkaar in rap tempo op..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik was laatst in een dorp, in een best luxe grote AH, en daar moest je dus zelf wegen tot mijn verrassing. In een stad zie je dat minder om dat daar meer figuren rondlopen die niet eerlijk wegen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:22 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Als ik wil puzzelen pak ik wel een puzzelboekje. En misschien is die hint ook wel te raadselachtig, dus nee, ik snap hem niet.
Ja, maar als ik bij 'mijn' AH ben dat stikt het daar van de studenten, zwervers en ander werkschuw tuig. Dan lijkt me dat er een noodzaak is om bij de kassa af te wegen en die waren er dan ook heel vroeg bij met de kassaweegschaal. In zo'n (welvarend) dorp gaat niemand natuurlijk sjoemelen met het gewicht, want als het een keer opvalt praat het hele dorp erover.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat kan ook een franchise winkel geweest zijn, die zijn meestal wat later met zulke dure investeringen. Ik heb zelf zowel in een franchise als in een Ahold "eigen" Albert Heijn gewerkt, en er zit wel verschil in de frequentie van verbouwingen ed, bij de Ahold "eigen" winkels volgden de verbouwingen ed elkaar in rap tempo op..
Dat is dus het vreemde. De AH waar je zelf moet wegen ligt midden in de stad (met alle zwervers, junkies en dergelijk tuig vandien) en die andere AH - waar bij de kassa gewogen wordt - ligt in een nette buurt.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar als ik bij 'mijn' AH ben dat stikt het daar van de studenten, zwervers en ander werkschuw tuig. Dan lijkt me dat er een noodzaak is om bij de kassa af te wegen en die waren er dan ook heel vroeg bij met de kassaweegschaal. In zo'n (welvarend) dorp gaat niemand natuurlijk sjoemelen met het gewicht, want als het een keer opvalt praat het hele dorp erover.
Wat een nonsens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:26 schreef Hyman het volgende:
waar een barcode opstaat moet je niet wegen, waar geen barcode op staat wel.
En hoe denk je dat die mensen aan het geld komen om in een nette buurt te wonen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is dus het vreemde. De AH waar je zelf moet wegen ligt midden in de stad (met alle zwervers, junkies en dergelijk tuig vandien) en die andere AH - waar bij de kassa gewogen wordt - ligt in een nette buurt.
alsof NIEMAND te vertrouwen isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Loohcs het volgende:
Dat zo'n winkel daarvoor kiest (moet kiezen) is te begrijpen, maar als die kassamiepen dan aan de klant moeten vragen welke 'merk' (ras/soort) appels het betreft omdat ze zelf geen flauw idee hebben dan heeft het als 'veiligheidsmaatregel' niet zoveel nut.
Daar gaan ze wel vanuit als niemand meer zelf af mag wegen.quote:
Dat is een hoax, want tegenwoordig zit er op elke appel een sticker met de naam erop.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:58 schreef Loohcs het volgende:
Dat zo'n winkel daarvoor kiest (moet kiezen) is te begrijpen, maar als die kassamiepen dan aan de klant moeten vragen welke 'merk' (ras/soort) appels het betreft omdat ze zelf geen flauw idee hebben dan heeft het als 'veiligheidsmaatregel' niet zoveel nut.
wat voor n supermarkt is dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:59 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dat is een hoax, want tegenwoordig zit er op elke appel een sticker met de naam erop.
Tomaten appels bananen moet je bij ons allemaal nog afwegen hoor .. paprika's komkommers en meloenen niet.( En misschien nog meer dingen)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Op de losse tomaten, appels, bananen, en noem maar op zitten geen barcodestickers, en toch hoef ik ze niet te wegen.
Zeg maar gewoon wat je wilt zeggen, kneus. Blijkbaar is dat te moeilijk voor je.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:38 schreef kyna het volgende:
[..]
![]()
weet je wat t woord betekend?
ander woord dan...''heilig boontje''
snap je m nu?
enneh sorry voor de late reactie
bij ons moet dat welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Op de losse tomaten, appels, bananen, en noem maar op zitten geen barcodestickers, en toch hoef ik ze niet te wegen.
Hier niet.quote:
Helaas is dat dus wel zo, ik kom regelmatig in verschillende AH filialen en bij de één moet je wel wegen en de ander wel wegen. En bij beide filialen kom ik ongeveer even vaakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Dat wisselt idd per supermarkt en ik raak ook wel eens in de war, maar het is niet zo dat je bij de ene AH moet wegen en bij de andere niet. Ik neem bovendien aan dat je een vaste supermarkt hebt waar je het vaakst komt? Wat maakt het dan uit?
Bij ons moeten de bliepmiepen t nawegen. Dus klant moet zelf wegen en dan kijkt de bliepmiep of het gewicht overeen komt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:53 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wat ik ervan snap:
Jij weegt je appels af, en stopt er dan stiekem nog wat appels bij.
Die je dan dus NIET BETAALT!!!! -> = DIEFSTAL!!!!
Ik hoop dat ze je een keer betrappen en de politie je meeneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |