quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:[..]
Ik spreek dan ook voor mezelf

Ik kan me best aanpassen voor een tijdje maar niet heel erg lang. Ik ben wie ik ben (gawd, dat klinkt cliché) en ontwikkel mezelf wel maar in mijn eigen tempo. Wat dat betreft ben ik aartsconservatief, niemand gaat mij vertellen hoe ik moet zijn. Wat natuurlijk weer niet zegt dat ik geen moeite voor iemand wil doen maar dat heeft zo zijn grenzen.
Toch is het zo dat als je een keer een andere strategie probeert dan je 'ideale strategie om een vrouw te krijgen', en je hebt succes, je zelf inziet dat een andere strategie wel werkt en je vervolgens die strategie adopteert als de 'ideale' strategie.
Beetje krom gezegd misschien, maar ik ben ook heel lang vrijgezel geweest. Wel irl en internetdaten "volgens het boekje", maar dat werd allemaal niets. Tot ik een keer kei-bezopen was op een feest en met een vriendin uit onze vriendengroep gezoend heb. Vervolgens samen gedate en nu heb ik een droomrelatie van heb-ik-jou-daar. Terwijl ik daarvoor 4 jaar lang niets in haar gezien heb qua liefde oid. Funny how things can change.
Ben bijna geneigd om te zeggen: "op zoek zijn werkt niet, echte liefde moet je overkomen", omdat dat zo waar is voor mij. Maar ik weet hoe kut dat klinkt als je vrijgezel bent, dus ik zeg het niet.
Samenvatting: TS is een ouwe seniele zeur en moet eens vanzichzelf gaan leren houden voor hij probeert een vrouw te krijgen.