quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ga dan fietsen....afstand is minder dan 15 kilometer en duis makkelijk binnen een half uur te doen
Cuijk-noord is ghettoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:23 schreef donroyco het volgende:
Mensen die in Cuijk(-Noord) wonen![]()
Die treinen zelf zijn wel relaxed, ze moeten alleen wel op tijd rijden
Veolia is het hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
En toch gaat het wel aardig goed met de NS tegenwoordig, je hoort momenteel weinig over bladeren op de rails, verkouden wissels, gebroken bovenleidingen,...... Dus in dat kader heeft TS weinig reden tot klagen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Cuijk-noord is ghetto
Zo relaxt zijn die treinen nietJe kan alleen fatsoenlijk zitten als je kleiner bent dan 1,50 meter. Airco in de trein is wel chill.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:17 schreef Gluckskafer het volgende:
ZIt je nou op je werk te internetten??????????????
Het is 16:15???
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:11 schreef Steve-O het volgende:
In de bewoonde wereld hebben we de NS waarom daar cruik niet ?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
Ik dacht dat veolia alleen bus was.
quote:Trein
Het behalen van de concessie Limburg die van start ging in december 2006, bracht Veolia Transport de eerste exploitatie van treindiensten in Nederland. De treinen rijden op twee trajecten. De Heuvellandlijn op het traject Maastricht - Kerkrade en de Maaslijn op het traject Roermond - Nijmegen.
De trein maakt in Limburg onderdeel uit van het zogenaamde 3 in 1 systeem. De treindiensten en enkele hoogwaardige snelbussen zijn de ruggengraat van dit systeem. Buslijnen en regiotaxi sluiten daar goed op aan. Snel en comfortabel vervoer dat optimaal op elkaar is afgestemd.
Nieuwe treinen vanaf eind 2007
De treinstellen op de Maaslijn zijn vanaf eind 2007 vernieuwd. Veolia Transport sloot een contract af met de Stadler Rail Groep voor de levering van zestien nieuwe diesel treinstellen voor de lijn Roermond - Nijmegen en acht elektrische treinstellen voor het traject Maastricht - Kerkrade. Op dit laatste traject worden de treindiensten voorlopig nog uitgevoerd met bestaand materieel. Deze treinen worden vervangen door gloednieuwe exemplaren vanaf het najaar van 2008.
Het ontwerp van de treinen is dusdanig aangepast, dat de treinen voldoen aan de strenge Nederlandse botsveiligheidseisen. De treinen zijn goed toegankelijk voor reizigers met een functie-beperking en zijn uitgerust met een intern video beveiligingssysteem. Een gesloten toilet systeem, toegankelijk voor minder-validen, een 1e klas ruimte met 220 volt aansluiting en TFT informatie schermen zijn eveneens voorzien. De treinstellen bieden plaats aan 2 rolstoelen en 6 fietsen en zijn evenals de bussen in Limburg uitgerust in de Veolia Transport huisstijl.
Nee, ze beheren ook trein- en tramverbindingen c.q. -lijnen over de hele wereld, met gemengde resultaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
Ik dacht dat veolia alleen bus was.
Mooi verhaal jammer dat het fictie is aan de TS te lezenquote:
Klopt, de treinen zien er wel mooi uit, maar dat was dan ook allesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Mooi verhaal jammer dat het fictie is aan de TS te lezen
Ik ben ook zelden gecontroleerd. Ik denk serieus dat het met het huidige aantal controles rendabel is om een jaar lang zwart te reizen en gewoon de boetes te betalen in plaats van een jaarkaart te nemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef Ketchupfles het volgende:
Het is me opgevallen dat 'r nooit conducteurs in de treinen van Cuijck naar Nijmegen zitten... Is dat gewoon gratis vervoer of omdat 't personeel het vertikt om daar in die treinen rond te hangen? 8D
Ik denk dat laatste, een verwoede bezuinigingsperiode van Veolia als antwoord op de gestegen dieselprijzen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef Ketchupfles het volgende:
Het is me opgevallen dat 'r nooit conducteurs in de treinen van Cuijck naar Nijmegen zitten... Is dat gewoon gratis vervoer of omdat 't personeel het vertikt om daar in die treinen rond te hangen? 8D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |