abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60765858
Vandaag moest ik om 16.00 uur beginnen met werken in Nijmegen. Aangezien ik in Cuijk woon wou ik de trein van 15.36 nemen. Normaal is dit gemakkelijk te halen. Ik kwam dus vol vertrouwen het peron op en ging op de trein staan wachten. Toen het 15.40 was begon ik me toch wat zorgen te maken en ging op de mobiele website van de ns kijken. Op die website stom doodleuk dat de trein niet zou rijden. Verder werd ook niets omgeroepen. Om iets over 4 werd er omgeroepen dat de trein van 16.06 over ongeveer 20 minuten zou vertrekken.
Op het station was inmiddels iedereen uit zijn of haar humeur. Een paar seconden later kwam er een trein binnen op het peron waar de trein naar nijmegen altijd vertrekt. Toen werd er doodleuk omgeroepen dat de trein naar nijmegen pas over een kwartier zou vertrekken. Ik dacht dus dat de trein die op spoor 1 stond daar nog een kwartier zou blijven staan. Ik stapte dus in. Een halve minuut later vertrok de trein toch naar nijmegen.

Klacht 1: veolia treinen die niet op tijd rijden
Klacht 2: geen omroepen op de stations of omroepen waar je helemaal geen flikker van op aan kunt
pi_60765873
Koop een auto, pauper.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:15:19 #3
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_60765886
Volgende keer beter, TS.
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:17:19 #4
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60765961
ZIt je nou op je werk te internetten??????????????
Het is 16:15???
pi_60765963
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Koop een auto, pauper.

Had ik gedaan als ik 18 was...
pi_60765977
Ga dan fietsen....afstand is minder dan 15 kilometer en duis makkelijk binnen een half uur te doen
pi_60766039
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ga dan fietsen....afstand is minder dan 15 kilometer en duis makkelijk binnen een half uur te doen

Fietsen zuigt als je reiskostenvergoeding hebt
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:23:08 #8
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60766139
Mensen die in Cuijk(-Noord) wonen

Die treinen zelf zijn wel relaxed, ze moeten alleen wel op tijd rijden
maar ja, eigenlijk rijden ze alleen op spoor
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_60767706
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:23 schreef donroyco het volgende:
Mensen die in Cuijk(-Noord) wonen

Die treinen zelf zijn wel relaxed, ze moeten alleen wel op tijd rijden
Cuijk-noord is ghetto

Zo relaxt zijn die treinen niet Je kan alleen fatsoenlijk zitten als je kleiner bent dan 1,50 meter. Airco in de trein is wel chill.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:26:00 #10
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_60769078
En toch gaat het wel aardig goed met de NS tegenwoordig, je hoort momenteel weinig over bladeren op de rails, verkouden wissels, gebroken bovenleidingen,...... Dus in dat kader heeft TS weinig reden tot klagen.
How can I make this topic about me?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:29:15 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60769166
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
En toch gaat het wel aardig goed met de NS tegenwoordig, je hoort momenteel weinig over bladeren op de rails, verkouden wissels, gebroken bovenleidingen,...... Dus in dat kader heeft TS weinig reden tot klagen.
Veolia is het hoor
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_60770388
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Cuijk-noord is ghetto

Zo relaxt zijn die treinen niet Je kan alleen fatsoenlijk zitten als je kleiner bent dan 1,50 meter. Airco in de trein is wel chill.


Gelukkig is Cuijk iets groter dan Cuijk noord. Heeswijk ftw
pi_60770764
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:17 schreef Gluckskafer het volgende:
ZIt je nou op je werk te internetten??????????????
Het is 16:15???

Toen ik dat typte zat ik net in de trein
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:08:22 #14
206549 Ketchupfles
Calve verdomme!
pi_60772037
Ben ik even blij dat ik dat nooit heb als ik in Cuijck sta om op de trein te wachten. Sjonge sjonge.
She's got a body like an hourglass. It's ticking like a clock.
pi_60772122
In de bewoonde wereld hebben we de NS waarom daar cruik niet ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_60772164
Ik dacht dat veolia alleen bus was.
><(({°>
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:15:44 #17
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60772244
Ik heb deze kreet maar wat al te vaak laten vallen, maar: hopen dat Veolia zo snel mogelijk kapot gaat.

Altijd poep aan passagiers, personeel of wat dan ook.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:15:49 #18
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60772251
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:11 schreef Steve-O het volgende:
In de bewoonde wereld hebben we de NS waarom daar cruik niet ?
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
Ik dacht dat veolia alleen bus was.
quote:
Trein

Het behalen van de concessie Limburg die van start ging in december 2006, bracht Veolia Transport de eerste exploitatie van treindiensten in Nederland. De treinen rijden op twee trajecten. De Heuvellandlijn op het traject Maastricht - Kerkrade en de Maaslijn op het traject Roermond - Nijmegen.

De trein maakt in Limburg onderdeel uit van het zogenaamde 3 in 1 systeem. De treindiensten en enkele hoogwaardige snelbussen zijn de ruggengraat van dit systeem. Buslijnen en regiotaxi sluiten daar goed op aan. Snel en comfortabel vervoer dat optimaal op elkaar is afgestemd.
Nieuwe treinen vanaf eind 2007

De treinstellen op de Maaslijn zijn vanaf eind 2007 vernieuwd. Veolia Transport sloot een contract af met de Stadler Rail Groep voor de levering van zestien nieuwe diesel treinstellen voor de lijn Roermond - Nijmegen en acht elektrische treinstellen voor het traject Maastricht - Kerkrade. Op dit laatste traject worden de treindiensten voorlopig nog uitgevoerd met bestaand materieel. Deze treinen worden vervangen door gloednieuwe exemplaren vanaf het najaar van 2008.

Het ontwerp van de treinen is dusdanig aangepast, dat de treinen voldoen aan de strenge Nederlandse botsveiligheidseisen. De treinen zijn goed toegankelijk voor reizigers met een functie-beperking en zijn uitgerust met een intern video beveiligingssysteem. Een gesloten toilet systeem, toegankelijk voor minder-validen, een 1e klas ruimte met 220 volt aansluiting en TFT informatie schermen zijn eveneens voorzien. De treinstellen bieden plaats aan 2 rolstoelen en 6 fietsen en zijn evenals de bussen in Limburg uitgerust in de Veolia Transport huisstijl.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:17:17 #19
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60772303
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
Ik dacht dat veolia alleen bus was.
Nee, ze beheren ook trein- en tramverbindingen c.q. -lijnen over de hele wereld, met gemengde resultaten.
pi_60772368
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:15 schreef donroyco het volgende:

[..]


[..]


[..]
Mooi verhaal jammer dat het fictie is aan de TS te lezen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:20:04 #21
206549 Ketchupfles
Calve verdomme!
pi_60772393
Het is me opgevallen dat 'r nooit conducteurs in de treinen van Cuijck naar Nijmegen zitten... Is dat gewoon gratis vervoer of omdat 't personeel het vertikt om daar in die treinen rond te hangen? 8D
She's got a body like an hourglass. It's ticking like a clock.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:22:22 #22
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_60772464
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Mooi verhaal jammer dat het fictie is aan de TS te lezen
Klopt, de treinen zien er wel mooi uit, maar dat was dan ook alles Net als de bussen trouwens
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_60772487
Ja hallo word eens even niet boos op mij ik ben maar 1x in m'n hele leven in Limburg met het OV gegaan .
><(({°>
pi_60780836
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef Ketchupfles het volgende:
Het is me opgevallen dat 'r nooit conducteurs in de treinen van Cuijck naar Nijmegen zitten... Is dat gewoon gratis vervoer of omdat 't personeel het vertikt om daar in die treinen rond te hangen? 8D
Ik ben ook zelden gecontroleerd. Ik denk serieus dat het met het huidige aantal controles rendabel is om een jaar lang zwart te reizen en gewoon de boetes te betalen in plaats van een jaarkaart te nemen.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:32:04 #25
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_60780895
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:20 schreef Ketchupfles het volgende:
Het is me opgevallen dat 'r nooit conducteurs in de treinen van Cuijck naar Nijmegen zitten... Is dat gewoon gratis vervoer of omdat 't personeel het vertikt om daar in die treinen rond te hangen? 8D
Ik denk dat laatste, een verwoede bezuinigingsperiode van Veolia als antwoord op de gestegen dieselprijzen.

Dat is dan wel heel erg wanhopig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')