quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
Nee je bent niet genaaid, je hebt dat geld besteed aan een levensles
6.50 plus het aankoopbedrag volgens mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:50 schreef gers het volgende:
je gaat iemand toch niet oplichten voor 6 knakkers
?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:08 schreef DomMAXx het volgende:
ts=epic fail
Ga dood domme newbie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:08 schreef DomMAXx het volgende:
ts=epic fail
Ja indruk te maken op zijn dorpsgenoten met 9.50 (of wat daar van over is na het kopen van het ticket).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:12 schreef L.Denninger het volgende:
Naar dat geld kun je fluiten, die zit van jouw geld op de bahama's in nigeria !
Dat is niet echt vertrouwenswekkendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:59 schreef nachtdier2 het volgende:
Uh, het bedrag van wel 3 hele euro's voor de aankopen en 6,20 voor het verzenden.
Daarnaast nog 7.50 erbij gedaan voor de door haar te nemen moeite.
Mja, ik vind het zo raar allemaal. In het mailtje dat ze stuurde stond dat al ik het bedrag en 5.60 voor de verzenkosten zij het wel zou regelen. En daarbij dus dr rekeningnummer en adres. Heel plausibel allemaal eigenlijk.
Mja, als je dan leest dat ze in meerdere provincies in de thuiszorg werkt en ze 71 is?
Mja, ik weet het gewoon even niet. Ik had wel al op dr rek.nr gegoogled maar neits gevonden dus dat vond ik ook wel vertrouwenswekkend. Oh, en ze had een emailadres van hotmail met wuppie eriin
Nee, dat zou zij doen. Moet opgehaald worden in Losser (Overijssel)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:12 schreef gohan16 het volgende:
Is het product opgehaald bij de verkoper? waar moet het opgehaald worden?
Drie beeldjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat wou je kopen dan eigenlijk voor 3 euro waar je uiteindleijk 20 euro voor wou neerleggen
Ik ga het wel even ophalen voor je, maak je ook even ¤20 naar mij over?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:57 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Nee, dat zou zij doen. Moet opgehaald worden in Losser (Overijssel)
waarom kan een verpleegster het wel inpakken en die verkoper niet. Hij heeft gewoon 'undercover' op je advertentie gereageerd. Tering, jij stond ook niet vooraan in de rij he.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:13 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik zit het me nu af te vragen. Ik had namelijk wat gekocht dat niet verzonden kon worden volgens de verkoper.
Op marktplaats dus een advertentie gezet met de vraag of iemand daar in de buurt het kon ophalen en verpakken voor me tegen een vergoeding.
Oke, was mogelijk want ik kreeg een reactie. Een reactie van een dame die in de thuiszorg werkt en daar regelmatig in de buurt werkt. Ze was wel bereid me te helpen als ik het bedrag aan haar zou overmaken en de verzendkosten van 5.60 (jaja, oude tarief nog...) Paar keer gemaild, leek vertrouwd. Enfin, verkoper gebeld met de heugdelijke mededeling dat ik het wel zou afhalen en het geld aan de ophaalster overgemaakt.
En nu, na he tovermaken krijg ik opeens een mailtje dat ze me niet meer kon helpen en dat ze het bedrag van haar pensioen zou terugbetalen daar ze al 71 was.
WTF!?!?, dacht ik meteen. Een 71-jarige die in de thuiszorg werkt en dus maar even gegoogled op het opgegeven adres en rekeningnummer. Rekeningnummer niets te vinden, maar op het adres dat ze erbij vermeldde zit een speelgoedwinkel (klein winkeltje denk ik, meer hobbymatig en op de zolderkamer ofzo)
Wat denken jullie, ben ik genaaid of niet?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:37 schreef FJD het volgende:
Dan kunnen we met de Fok!-knokploeg een 71 jarige bejaarde neerknuppelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je hebt 17 euro betaald voor iets wat maar 3 euro kost? dan VERDIEN je het ook om genaaid te wordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:59 schreef nachtdier2 het volgende:
Uh, het bedrag van wel 3 hele euro's voor de aankopen en 6,20 voor het verzenden.
Daarnaast nog 7.50 erbij gedaan voor de door haar te nemen moeite.
Mja, ik vind het zo raar allemaal. In het mailtje dat ze stuurde stond dat al ik het bedrag en 5.60 voor de verzenkosten zij het wel zou regelen. En daarbij dus dr rekeningnummer en adres. Heel plausibel allemaal eigenlijk.
Mja, als je dan leest dat ze in meerdere provincies in de thuiszorg werkt en ze 71 is?
Mja, ik weet het gewoon even niet. Ik had wel al op dr rek.nr gegoogled maar neits gevonden dus dat vond ik ook wel vertrouwenswekkend. Oh, en ze had een emailadres van hotmail met wuppie eriin
Ohjaa.... klopt!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:36 schreef punksquad het volgende:
storneren kan alleen bij automatishe incasso niet bij zelf overmaken......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |