Ik heb er staalbikkel hard voor moeten werken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:43 schreef Ronhui het volgende:
verkapt ik-heb-geld-van-mijn-ouders-gekregen-topic!
Wat doe je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:53 schreef B.E.D het volgende:
Wheheh, TS moet elke dag zwoegen om zijn pallets op alfabet gesorteerd te krijgen, terwijl die dude geld krijgt terwijl ie met zijn luie ruit op een tuinstoel voor zijn huis bier zit te drinken!
I rest my casequote:
3= ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
Laatst kreeg mijn loon, en nu ken ik zo'n werkloze dude met uitkering.![]()
Dus ik vroeg aan hem:
1= Ik(met geniale toekomst voor de boeg)
2=Hij(kanslozer dan de meeste kansspelen)
1"Hey! Heb je je geld al weer binnen?"
2"Hoezo??"![]()
1"Nou bij mij is het alweer afgeschreven!![]()
"
2"Ach rot op man ako4#%a234#!@#11212"
1"![]()
![]()
"
Klacht: Teringlijers die geld innen zonder te werken en er dan niet eens om kunnen lachen.
Kerel , jij zit op het vmbo, kan niet fatsoenlijk typen en bent nog te stom om een computer te kunnen installeren. Wat de fuck weet jij er nou van ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:10 schreef phpmystyle het volgende:
dit geeft een duidelijk beeld hoe het er voor staat in nederland
meer als jou kennelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:13 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Kerel , jij zit op het vmbo, kan niet fatsoenlijk typen en bent nog te stom om een computer te kunnen installeren. Wat de fuck weet jij er nou van ?
ga pallets stapelenquote:
Ik ben Network Engineer. En goed op weg naar puhromosie voor Senior NE.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:04 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind dit niet zo'n leuk topic als ik dacht, om het toch een beetje levend te houden zo ik graag willen weten wat TS voor noeste arbeid verricht.
het gaat er niet om als je belangrijk werk doet, het gaat erom dat je er een mooi salaris op na houdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ben Network Engineer. En goed op weg naar puhromosie voor Senior NE.
hihihihihih
Kutwerk maar afijn het zet wel zoden aan de dijk.
Geboortedatum: 22-07-1987quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:39 schreef Sok41 het volgende:
1= Ik(met geniale toekomst voor de boeg)
.
idddquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Geboortedatum: 22-07-1987
Opleiding: ICT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |