quote:
Dus jouw vriendin heeft ook geen boobies meer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:50 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En daar ben ik behoorlijk blij mee.
Hoewel m,n vriendin wel een of andere hardloop wedstrijd heeft gewonnen vroegah.
Die dubbele rug dan ook..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:55 schreef ASSpirine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allison stokke
Omg, wat een verschrikking zeg
Whaaargh!!! Ik ben blind!!! Wat een uberleluque wijf zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:55 schreef ASSpirine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allison stokke
Oeh haar zou ik wel doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:55 schreef ASSpirine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allison stokke
Alsof je met polsstokspringen gespierd moet zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:55 schreef ASSpirine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allison stokke
Natuurlijk wel, ik zei dat ze zo,n loopwedstrijd heeft gewonnen, niet dat ze aan atletiek doet ofzo!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dus jouw vriendin heeft ook geen boobies meer.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:00 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Alsof je met polsstokspringen gespierd moet zijn.Met zo'n lijf blaast de wind je al weg.
Want een loopwedstrijd behoort niet tot atletiek?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik zei dat ze zo,n loopwedstrijd heeft gewonnen, niet dat ze aan atletiek doet ofzo!!!
Jawel, maar ik heb ,t over die echte atleten (zo goed stelletje mierenneukers?), en zij deed toen mee aan een amateur wedstrijd, en ,t was eenmalig van haar school ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:02 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Want een loopwedstrijd behoort niet tot atletiek?
Jij bent ook makkelijk op te jagen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb ,t over die echte atleten (zo goed stelletje mierenneukers?), en zij deed toen mee aan een amateur wedstrijd, en ,t was eenmalig van haar school ofzo.
Nee, gebruik de apostrof eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb ,t over die echte atleten (zo goed stelletje mierenneukers?), en zij deed toen mee aan een amateur wedstrijd, en ,t was eenmalig van haar school ofzo.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk op te jagen.
20cm is al ruim hoog genoeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:19 schreef ASSpirine het volgende:
en ze is zelfs een redelijke goede polstokspringster dacht ik
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:55 schreef ASSpirine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allison stokke
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan springt ze er bij jou nog ruim overheen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan springt ze er bij jou nog ruim overheen
Zeg dan nietsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:10 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Om vervolgens hard weg te hinkstap sprong lopen ofzo.
Bahquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:55 schreef ASSpirine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allison stokke
Of Yolanthe Cabau van Kasbergen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:47 schreef B1nulnul het volgende:
Haha nou 100x liever zo'n gespierd meiske dat lekker sport dan zo'n vette zeug uit de plaatselijke frituur.
Zal me verbazen als die uberhaupt weet wat een kers is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Ik durf te wedden dat ze niet eens weet hoe ze kersen moet plukken.
cup D en een vadsig lichaam rent niet zo lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wat zijn dat voor afgetrainde manwijven zeg!!!!
Gatverdamme, sommige zijn al zo ver op Arnhulds gaan lijken dat ze haast geen normale tieten meer hebben.
Ze hebben paardepoten waar je duidelijk geen trap van wil krijgen.
Maar kom op, das toch te eng voor woorden, zulks gespierde vrouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die moet hendig poepen ozo.
Maar noikt des te beter.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:29 schreef MLF het volgende:
[..]
cup D en een vadsig lichaam rent niet zo lekker
Dat wijf heeft bijna grotere spierballen dan ikquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:04 schreef leppeh het volgende:
[..]
Dat wijf heeft bijna grotere spierballen dan ik![]()
![]()
Maar meestal zijn dan ALLE spiergroepen redelijk ontwikkeld en dat kan een heel plezierig gevoel geven. Zoiets als kleine Thaise meisjes van net 18 jaar ......quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, sex met zo,n wijf is een pure zelfmoord aanslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |