abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62473143
Ze likten ook elkaars plas op .
Ik vond vorige week nog keutels achter het bed. Ze hadden ook tegen de muur gepiest. Het zijn schattige knuffelige poekies maar ik durfde ze niet zomaar even op schoot te nemen .
Tap tap tap
pi_62474521
Mijn zeugjes hebben de wand ook helemaal ondergepist...

Nu zit er een kleurtje op de muur en een stuk tapijt achter het hok, dat zal ze leren
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:34:52 #153
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_62475494
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn zeugjes hebben de wand ook helemaal ondergepist...

Nu zit er een kleurtje op de muur en een stuk tapijt achter het hok, dat zal ze leren
Die 2 monsters van mij hebben mn mooie zwarte vloerkleed verpest. Ik krijg die vlek er met geen mogelijkheid uit,
Ik heb er maar een tafel opgezet. Maar ze mogen niet meer op het kleed lopen... krijg maar koude poten op het laminaat.
pi_62475590
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:34 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Die 2 monsters van mij hebben mn mooie zwarte vloerkleed verpest. Ik krijg die vlek er met geen mogelijkheid uit,
Ik heb er maar een tafel opgezet. Maar ze mogen niet meer op het kleed lopen... krijg maar koude poten op het laminaat.

Ja, cavia-plas bijt lekker in het tapijt

Had zelf een blauw/grijs tapijt en daar kreeg ik de vlekken nog wel uit met Cillit Bang, maar op een zwart vloerkleed zal dat wel geen succes-nummer zijn
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:00:07 #155
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_62475989
Ik heb me net bijna dood gelachen! Ik kwam thuis van avonddienst, gaf de beesten wat vers uit een nieuwe zak kruidenhooi met paardenbloem van Prestige, een vitamientje, schep de keutels weg, geef ze nieuw water (was op blijkbaar), en ga in dezelfde kamer zitten computeren. Ik kijk een beetje naar de haarballen, zie ik opeens Gino Pickwick pesten door het huisje waar Pickwick in zat via het raam op te tillen en te verschuiven. Een gemor kwam er uit dat huisje zeg! Daarna schoot Gino er vandoor, rende een paar rondjes door de kooi, rende naar de tweede verdieping (de hooizolder), popcornde wat, en liet zich toen een paar keer om wat voor reden ook op zijn zij rollen. Daarna maakte hij nog wat rare bewegingen met zijn hoofd en ging toen maar eens aan het verse hooi knabbelen.

Het was echt geen gezicht, maar wat heb ik gelachen
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:05:42 #156
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_62476097
Ik kwam er trouwens gister achter dat Gino 3 voortanden heeft. Althans, ik wist dat een van zijn bovenste snijtanden gespleten is. Ik heb die tand een jaar of anderhalf geleden al bijgeknipt, en zie hem wel eens klooien met eten wat tussen die gespleten tand terecht is gekomen. Maar ik hoorde hem laatst knarsen met zijn tanden, en toen herinnerde ik me weer wat hij aan zijn tand had. Nu blijkt die gespleten tand door te zijn gegroeid en even lang te zijn als de andere twee. Ik moet dus goed in de gaten houden of die tand even goed afslijt als de andere...
pi_62476162
Zo zie je maar, cavia's geven levendigheid in huis.
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:30:57 #158
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62507224
Ik heb het hier al vaker over, het gewicht van mijn cavia's gehad.
Ik weeg ze 1x per maand, en nu kwam er ineens de , opmerking van mijn vader, dat Nova (4,5 jaar oud) ineens zo dun was.

Ze woog 954 gram (in aug. 2008) (ze is altijd klein en licht geweest) en is nu 830 gram. Ik weet niet, of ze in een paar dagen zoveel is afgevallen, of dat het al langer zo is.
Belle (10 maanden oud) weegt maar 760 gram.

Ik vind dat erg weinig voor (bijna) volwassen cavia's.
Of maak ik me onterecht, zorgen?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_62507870
Ik heb mijn cavia's gewogen:

Kookai (3 jaar) : 1072 gram

Noa (2 jaar) : 1076

Oryx (2 jaar) : 1137

Ik vind mijn cavia's iets aan de dunne kant, met name als ik ze aai, dan steken er wat botten uit.

Maar ze eten alle drie wel goed.
pi_62508507
Je kunt niet zeggen dat ze te dik of te dun zijn aan d ehand van een gewicht. De reden is simpel: de ene mens is prima op gewicht met 50 kilo, de ander is graatmager wanneer hij of zij 50 kilo zou wegen. En zo is dat ook voor caafs, je kunt niet zeggen 760 gram is te weinig, als dat bij haar bouw past.... enne, met 4,5 jaar mogen ze afvallen. Owen woog altijd 1150 gram en nu hij 4 is gepasseerd is e rnog maar 800 gram van over. Maarja, hij eet gewoon goed en hij is gewoon oud en op aan het raken, dat lage gewicht hoort er nu eenmaal bij....
I had a signature once. It was awful.
pi_62510147
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:52 schreef zoeperzazke het volgende:
ik ben anderhalf uur per week kwijt met 20 caafs...... een kwartiertje per week voor 2 caafs lijkt me al ruim gerekend, denk niet dat dat zo'n drempel moet zijn toch?
wij maakten die kooi 2x per week schoon, anders ging het stinken (ze zaten op zaagsel) en het was dan ook echt een bende in die kooi... en dat kost toch gauw 20 minuten per keer, dus dat is alweer 3x zo lang als wat jij zegt
pi_62510918
geen zaagsel gebruiken, is beter voor decaafs en voor jezelf
pi_62511408
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Wel slecht voor je portemonnee..

Wat is er mis met zaagsel dan? Ik gebruik echt al jaaaren zaagsel en heb er nooit problemen mee gehad bij mezelf of mijn cavia's
pi_62512277
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik meende zoiets te lezen dat ze in Amerika (?) cavia's op handdoeken of kleedjes houden.

Lijkt mij op een gegeven moment niet zo hygienisch meer.

Zelf gebruik ik aubiose en dat gebruik ik echt met tevredenheid.

Wat ik soms op youtube zie is dat mensen kattenbakkorrels (?) gebruiken voor de caafs. Is dat niet wat hard voor de pootjes?
pi_62512363
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:13 schreef Trusten het volgende:

[..]

Wat is er mis met zaagsel dan? Ik gebruik echt al jaaaren zaagsel en heb er nooit problemen mee gehad bij mezelf of mijn cavia's
Mijn ervaring is dat zaagsel wel stoffiger is dan bijv. hennep strooisel.

Het ruikt minder, je kan het schoonmaken ietsjes uitstellen en mijn caafs niezen minder. Ik hoor ze eigenlijk bijna nooit niezen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:24:30 #166
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_62516956
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:13 schreef Trusten het volgende:

[..]

De frisse (althans, wat veel mensen fris vinden) geur die zaagsel geeft komt van fenolen (phenolen?), die giftig zijn. Dit komt omdat het hout niet goed wordt gedroogd, waardoor die stoffen niet kunnen vervliegen. Zaagsel zonder fenolen ruikt naar niks. Behalve dit stuift zaagsel ook nog eens erg. Er zijn veel gevallen bekend van cavia's die als ze oud worden longproblemen krijgen. Er wordt tegenwoordig wetenschappelijk onderzoek naar gedaan op kleine schaal, vooral bij ratten. De lijn kan makkelijk worden doorgetrokken naar cavia's. Ik zou onderzoeken kunnen opzoeken (ik weet ongeveer waar ik ze toendertijd gevonden heb), maar dat wordt wel even zoeken als je ze wilt.

Er zijn de laatste tijd veel goede alternatieven op de markt gebracht die geen of weinig phenolen hebben, en minder stuiven, zoals hennepbedekking, aubiose, care fresh, of zelfs fleecedekens met handdoeken en kranten als ondergrond (wat ik al 2,5 jaar gebruik en niet meer vanaf zou willen ) maar voor de meesten betaal je een beetje extra geld.
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:31:42 #167
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_62517162
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik meende zoiets te lezen dat ze in Amerika (?) cavia's op handdoeken of kleedjes houden.

Lijkt mij op een gegeven moment niet zo hygienisch meer.

Niks mis met fleece hoor De cavia's zitten altijd droog, de keutels zijn makkelijk dagelijks weg te halen, en je gaat het pas ruiken (althans, in mijn kooi van iets meer dan een vierkante meter met 2 caafs) na 6-7 dagen. Het heeft ook nadelen, net als andere soorten bodembedekking (zoals hoe was je de dekens en handdoeken zonder de je eigen kleren onder haren komen te zitten?).
pi_62520408
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor ze eigenlijk bijna nooit niezen.
Ik ook niet en ik gebruik zaagsel, volgens mij gebruikt 99% van de mensen met konijnen of cavia's zaagsel. Ik geloof er dan zo ook niet 1,2,3 in dat het heel slecht zou zijn.

Ik vind de prijsverschillen ook nogal groot, ik heb voor 10 euro 600 liter zaagsel.

Maar goed, ik zal wel eens wat opzoeken erover
pi_62524966
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 07:14 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik gebruik zaagsel, volgens mij gebruikt 99% van de mensen met konijnen of cavia's zaagsel. Ik geloof er dan zo ook niet 1,2,3 in dat het heel slecht zou zijn.

Ik vind de prijsverschillen ook nogal groot, ik heb voor 10 euro 600 liter zaagsel.

Maar goed, ik zal wel eens wat opzoeken erover
Als je caafs en jezelf geen problemen hebben met zaagsel, zou ik lekker zaagsel blijven gebruiken.
pi_62525248
Wij hebben in het begin wel geexperimenteerd met verschillende soorten bodembedekking, zaagsel beviel toch het beste ... ze hebben er nooit last van gehad qua niezen ofzo. Alleen je huis wordt d'r nogal stoffig van
pi_62525419
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:14 schreef Xcalibur het volgende:
Wij hebben in het begin wel geexperimenteerd met verschillende soorten bodembedekking, zaagsel beviel toch het beste ... ze hebben er nooit last van gehad qua niezen ofzo. Alleen je huis wordt d'r nogal stoffig van
Ik zelf kan niet zo goed tegen zaagsel, dan ga ik niezen
pi_62529437
een gezonde caaf heeft weinig last van zaagsel, maar cavia's met gevoelige luchtwegen kunnen er bronchitis van krijgen of ademhalingsmoeilijkheden. Ik heb nooit zaagsel kunnen gebruiken omdat mijn vriend er ongelooflijk heftig op reageert met traanogen en bloedneuzen. En ik ben er blij om want ik hoef nu maar 1 keer per week mn hokken te doen stukken beter dan enkele malen per week! (en goedkoper qua afvaldumping)
pi_62556644
Even een vraagje: ik heb een baksteen in het hok liggen.

De caafs zitten soms op de baksteen en gebruiken het als opstapje om op het huisje te staan.

Maar nu ontdekte ik dat ze alle drie aan die baksteen likken.

De baksteen is een soort van kalkachtige (?) steen.

Mijn vraag: kan dit kwaad?

Ivm dat ze toch gevoelig zijn met de blaas.
pi_62560086
-knip-

[ Bericht 83% gewijzigd door Litso op 21-10-2008 18:52:55 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 17:04:51 #175
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_62616124
@Zoeper: lezen ze de mail uberhaubt wel bij "jouw" DA ? had ze een paar dagen terug een mail gestuurd of ze ook ervaring hebben in chinchilla's castreren, maar heb nog niks gehoord
Nouja anders toch maar bellen van de week

Volgend weekend Knoevel-voer halen in verweggiestan
Nogmeer Fok!kers die gaan halen ?

Met de caafjes gaat het goed ! sinds kort hebben ze spelen met de buis ontdekt (dat ding ligt er al net zolang in als dat zij erin zitten ) dat ding vliegt de hele ren door
Zal binnekort weer eens een nieuw fototje doen Voor nu een oude

-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_62616907
Oude foto is ook leuk!

Ze lezen de mails wel maar maar eens in de week ofzo. Bellen is een heel stuk handiger, dan heb je de volgende dag nog antwoord
  maandag 3 november 2008 @ 20:53:32 #177
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62917736
Ik kom dit topic ook ff binnenvallen
Dit zijn mijn caafs Chester en Mike Chester is zwart/wit en Mike is zwart

Sorry voor de kwaliteit is met mijn mobiel gemaakt.

Moest met Mike naar de dierenarts vandaag hij heeft schurft. moet over 10 dagen weer terugkomen en dan Chester ook meenemen. Hoop dat het overgaat.
pi_62918734
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:53 schreef LPFAN het volgende:
Ik kom dit topic ook ff binnenvallen
Dit zijn mijn caafs Chester en Mike Chester is zwart/wit en Mike is zwart

[ afbeelding ]

Sorry voor de kwaliteit is met mijn mobiel gemaakt.

Moest met Mike naar de dierenarts vandaag hij heeft schurft. moet over 10 dagen weer terugkomen en dan Chester ook meenemen. Hoop dat het overgaat.

Borstels !

Hopelijk is dat de laatste keer, want ik moest 3 keer terug komen.

En de hele wachtkamer heeft geweten dat er cavia's in de behandelkamer waren
  maandag 3 november 2008 @ 21:56:04 #179
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62920565
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:56 schreef LPFAN het volgende:
Hahah zo erg?
De dames laten zich dan wel horen ja
  maandag 3 november 2008 @ 22:26:19 #181
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62920954
Hahaha Het viel bij mij mee hij krijste alleen toen hij het spuitje kreeg. Gelukkig was dus binnen een minuut weer over
pi_62936041
Tja, cavia's en dierenartsen.

Gelukkig zijn cavia's niet zo groot als duitse herdershonden
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:29:11 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62941297
Dat scheelt een stuk idd
pi_62943488
Wat een lief topic! Nu moet ik toch ook wel even pronken met een hele mooie cavia die ik had.

Dit waren Bean en Goudglans. Die krullenbol was Bean. Super lieve gekke cavia, super lief stelletje. Ze hebben ook 2 nestjes gehad (op de eerste foto zie je een paar minicaviaatjes op de achtergrond). En ze woonden in een poppenhuis. Het leuke van cavia's vind ik ook altijd dat ze met haar en al geboren worden. Dus een paar van die mini's hadden ook krullen. Helaas zijn ze nu alweer een aantal jaartjes dood. Ik heb nooit meer zo'n mooie krullencavia gezien als Bean..

[ Bericht 4% gewijzigd door Smart_ass op 04-11-2008 19:48:25 ]
pi_62943779
Wat een ontzettend lieve cavia's

Minicaviaatjes
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:20:58 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62944758
Wat een schatjes!

Nu ik al die foto's zie wil ik er een boel caafs er bij haha maar geen ruimte voor maar als ik in een huisje woon komt dat wel
pi_62944846
Haha ja, toen ik dit topic zag moest ik ineens weer aan mijn lieve caviaatjes denken. Die lipjes ook echt op die eerste foto.
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:26:26 #188
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:12:06 #189
151344 Queen_Minny
pi_62948442
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Borstels !

Hopelijk is dat de laatste keer, want ik moest 3 keer terug komen.

En de hele wachtkamer heeft geweten dat er cavia's in de behandelkamer waren
Hey dat klinkt me bekend in de oren.
Nog leuker is om met de hele veestapel in 1x naar de DA te zijn zodat je er vanaf bent. (toen alleen|) 2 duitse herders and 2 cavia's. Het was een kwartet van gepiep.

Caafjes:*gillen longetjes uit hun lijfje* wat doe je? waar zijn we? LAMEERNUMETEENUIT!
honden: *piep piep* we willen geen prikjes.

Het iss maar 1x voorgekomen dat alles naar de DA moet, en ik hoop dat het zo blijft. Want op die manier doe ik het nooit meer.
pi_62965202
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:12 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Hey dat klinkt me bekend in de oren.
Nog leuker is om met de hele veestapel in 1x naar de DA te zijn zodat je er vanaf bent. (toen alleen|) 2 duitse herders and 2 cavia's. Het was een kwartet van gepiep.

Caafjes:*gillen longetjes uit hun lijfje* wat doe je? waar zijn we? LAMEERNUMETEENUIT!
honden: *piep piep* we willen geen prikjes.

Het iss maar 1x voorgekomen dat alles naar de DA moet, en ik hoop dat het zo blijft. Want op die manier doe ik het nooit meer.
Ik zie het ook echt voor me...

Hele veestapel + chaos...

Die herders kunnen er idd ook wat van (piepen)

De chaos is dan compleet
  woensdag 5 november 2008 @ 18:04:32 #191
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_62976439
omg haha ik zou me doodschamen in de wachtkamer
pi_62984256
een van de cavia's waar ik een tijdje geleden voor heb gezorgd, is ziek. Hij weegt nog maar 700 gram terwijl hij eerst 1400 woog. Volgens de dierenarts staan z'n kiezen scheef en z'n voortanden waren ook zwart aan het kleuren. Hij kan gewoon niet meer eten . Het is echt heel sneu. Ze konden er wel iets aan laten doen, maar een narcose was te gevaarlijk voor cavia's want die overleefden ze vaak niet en het zou ¤50 kosten en dat vond de moeder eigenlijk te duur. Nou, anders wil ik hem wel hoor, dan lap ik hem weer op. Je kunt het toch proberen? Weer zo'n 'Ach een nieuwe caaf is goedkoper'-actie.
Arme beertje .
Tap tap tap
  woensdag 5 november 2008 @ 22:46:49 #193
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_62985494
Reggie is niet meer
Vanaaf gevonden bij het voeren, Pucca is heel erg aan het zoeken, drentelen enzo, hapje eten kijken waar Reggie lag hapje eten etc..
Dus even opletten maar dat zij niet straks van verdriet gaat, want Stacey en Asterix hangen heel erg aan elkaar dus daar heeft ze niet veel aan
Dus maar even afwachten misschien maar opzoek naar een nieuwe soulmate voor Pucca
Hoe pak ik zoiets aan ? ik was er al wel een tijdje bang voor dat dit er aan zat te komen de dames zijn 6 inmiddels

Reggie en Pucca

oh en limburg is kut ! en de wegen naar limburg is kut ! en regen in limburg is nog veel kutter, laat staan de files in limburg ! en om nog maar te zwijgen over de OMLEIDINGEN ! Zoeper heeeel erg bedankt dat je op mn zakken voer gepast hebt heb je maar niet meer gestoort je was zo lekker bezig met fotograferen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_62985870
Hee Nonneke, heel veel sterkte met t verlies van Reggie!!! Jammer dat ik je op het Knoevelfestijn niet verder gesproken heb! De route is idd heel kut met die a4 rondom utrecht en eindhoven, bleeeegh, en supervies weer en zo koud was het..... gelukkig dat je wel je voer hebt!!

Ik weet dat Joyce van 't Westendorp ( www.twestendorp.nl) op het moment heel erg leuke engels gekruinde zwartbonte caafjes te koop heeft. Je zou haar eens kunnen mailen wat ze heeft zitten op het moment. Ik denk zo maar eens dat zo'n jong ding best in je groep past. Een beetje leven in de brouwerij is niet verkeerd toch? Je hoeft niet te bang te zijn voor het koppelen hoor, ze zitten bij jou zo lekker ruim, dat gaat echt wel goed!

CherryLips: dat klinkt niet goed zeg Direct naar een goede dierenarts die de kiesjes bijvijlt en de tandjes bijknipt! Sla maa vast goed dwangvoer in huis, bij voorkeur Science Recovery (zelf vit C toevoegen) of Critical Care! Deze handeling is mogelijk zonder narcose maar niet veel dierenartsen doen dat. Het zal toch moeten gebeuren dus zorg dat je er eentje vindt die gasnarcose doet... 50 euro vind ik nog niet eens extreem veel aangezien het toch een narcose is en dara veel voor- en nazorg bij komt kijken.... Mijn dierenarts legde laatst uit dat ze met een cavia veel langer bezig zijn bij bv een castratie dan een kat, omdat een kat zo groter is en makkelijker dingen aankan....
maar deze caaf klinkt al aardig verzwakt, wat een ellende dat de huidige baasjes zo lang gewacht hebben zeg.... ik hoop dat je hem nog opgelapt krijgt! Sterkte!
pi_62986170
Nou ja, ik mag hem dus niet, dat is het probleem . Ik mocht sowieso al geen cavia's, en die moeder (van het meisje van wie de cavia's zijn) vindt het zonde van het geld. Echt zo dom. Maar er is echt niks over van het beestje en het was echt een pittig ding en enorm eigenwijs . Ik zei al dat het wel kan, maar ze vond het die vijftig euro niet waard . Hij krijgt nog wel vitamine C-pilletjes, onder dwang, maar als hij niet eet... Hij krijgt het gewoon niet weg.
Tap tap tap
  woensdag 5 november 2008 @ 23:20:30 #196
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_62986614
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Hee Nonneke, heel veel sterkte met t verlies van Reggie!!! Jammer dat ik je op het Knoevelfestijn niet verder gesproken heb! De route is idd heel kut met die a4 rondom utrecht en eindhoven, bleeeegh, en supervies weer en zo koud was het..... gelukkig dat je wel je voer hebt!!

Ik weet dat Joyce van 't Westendorp ( www.twestendorp.nl) op het moment heel erg leuke engels gekruinde zwartbonte caafjes te koop heeft. Je zou haar eens kunnen mailen wat ze heeft zitten op het moment. Ik denk zo maar eens dat zo'n jong ding best in je groep past. Een beetje leven in de brouwerij is niet verkeerd toch? Je hoeft niet te bang te zijn voor het koppelen hoor, ze zitten bij jou zo lekker ruim, dat gaat echt wel goed!
Ja ut sucks van Reggie, voor Pucca vind ik het het ergste Ja zeker jammer dat we mekaar niet verder gesproken hebben, ach better luck next time ! vreselijk die wegen, we gingen om 11 uur weg, waren om kwart voor 3 daar en 8 uur weer thuis, ff cavia voer halen

Oh kruintjes ik zou dat eerst heel voorzichtig moeten opgooien, we zitten weer in een "Er komt NIETS meer bij" stadium helemaal nu wrs de chinchilla alweer zwanger is Die afspraak moet ik dus ook echt gaan maken Nieuwe grote hok hebben we al op het oog hoor no worrys ook de babys blijven en vader wordt geholpen
Leven in de brouwerij lijkt me geweldig, want het zijn wel een stel theemutsen hoor, ik heb ze echt nog nooit óp een huisje ofzo gezien ja sinds kort met zo'n buis die er al eeuwen ligt
Ruimte zat, ik zou er wel 8 in kwijt kunnen, maar dat doen we maar niet, 4 is een mooi clubje
Hm nouja even voorzichtig opgooien dan maar
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 5 november 2008 @ 23:33:38 #197
151344 Queen_Minny
pi_62986966
Sterkte Non. Ik hoop Pucca er ook snel over heen is.
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, ik mag hem dus niet, dat is het probleem . Ik mocht sowieso al geen cavia's, en die moeder (van het meisje van wie de cavia's zijn) vindt het zonde van het geld. Echt zo dom. Maar er is echt niks over van het beestje en het was echt een pittig ding en enorm eigenwijs . Ik zei al dat het wel kan, maar ze vond het die vijftig euro niet waard . Hij krijgt nog wel vitamine C-pilletjes, onder dwang, maar als hij niet eet... Hij krijgt het gewoon niet weg.
Bah, ik vind het gewoon wreed om dat beestje niet te helpen. Als je hem niet helpt gaat hij zeker dood, als je hem wel helpt kan hij dood gaan. Ik had voor het 2e gekozen.
Ja een nieuwe cavia is goedkoper, maar dat ene beestje heeft die meid zo veel plezier bezorgt en nu moet ie maar creperen. Dat is puur zielig.

Ik denk niet dat ik met die moeder door 1 deur zou kunnen.
Als t om zielige beestjes gaat ben ik nogal een softie en kan dan fel uit de hoek komen. * Queen_Minny kijkt naar haar verzameling 2e hands huisdieren.
pi_62987301
Gecondoleerd Nonneke.

Tja ik zou ook het nodige doen om de cavia te helpen, maar als de eigenaren niet willen, houdt het helaas op...

En ja 50 euro is veel voor een cavia. Ik durf bijna niet te vertellen dat ik ooit meer dan 300 euro aan 1 cavia kwijt was.

Volgens mijn oma zaliger zou ik daar wel 30 cavia's voor kunnen kopen...

Ach ja.
  donderdag 6 november 2008 @ 00:19:33 #199
151344 Queen_Minny
pi_62987989
quote:
Op woensdag 5 november 2008 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gecondoleerd Nonneke.

Tja ik zou ook het nodige doen om de cavia te helpen, maar als de eigenaren niet willen, houdt het helaas op...

En ja 50 euro is veel voor een cavia. Ik durf bijna niet te vertellen dat ik ooit meer dan 300 euro aan 1 cavia kwijt was.

Volgens mijn oma zaliger zou ik daar wel 30 cavia's voor kunnen kopen...

Ach ja.
Zo een trut ben ik ook hoor. Simply komt uit een dierenwinkel. En niet een met een goede naam. Maar meneer zat zo zielig in een hoekje met schurftplekken dat ik hem daar niet kon laten.
Het heeft me aardig wat geld gekost om hem op te lappen. Maar ondertussen is ie 5 en schreeuwt me nog steeds om 8 uur smorgens wakker.
pi_62988169
quote:
Op donderdag 6 november 2008 00:19 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Zo een trut ben ik ook hoor. Simply komt uit een dierenwinkel. En niet een met een goede naam. Maar meneer zat zo zielig in een hoekje met schurftplekken dat ik hem daar niet kon laten.
Het heeft me aardig wat geld gekost om hem op te lappen. Maar ondertussen is ie 5 en schreeuwt me nog steeds om 8 uur smorgens wakker.
Kijk !

Daar doe je het voor heh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')