SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zal maar eerst aan jouw eigen geaardheid gaan twijfelen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef Twarres het volgende:
Oud-hollands pyamatrekken vergelijken met judo?
Ja inderdaad, wijven in strakke pakjes for teh win!!!quote:
Je moet judo kijken van je vriendin?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Punt 1: Ik heb een vriendin.
Punt 2: Ik kijk geen judo, althans niet vrijwillig.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet judo kijken van je vriendin?
Anders mag hij vanavond niet aan de strap-on geregen worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet judo kijken van je vriendin?
Waar is de goede oude tijd gebleven van de afgerukte ledematen, bloeddorstige leeuwen, en zwaarden in bepaalde lichaams delen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik heb zelf de zwarte band met judo gehaald .. maar ben er nu vanaf .. wat mij opvalt aan judo op topniveau is dat ze elkaar zo goed kennen dan het saai word .. ZOVEEL potten worden met een juko of .. helemaal niet beslist dat het een golden point word ... echt jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
Punt 1: En wat voor eenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Punt 1: Ik heb een vriendin.
Punt 2: Ik kijk geen judo, althans niet vrijwillig.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Punt 1: En wat voor een
Punt 2: Als jij het enige in judo kan zien dat 2 homo's in pyjama's die aan elkaars kleren trekken en die aan elkaars reet lopen te snuiven zegt dat meer over jou
Ah kijk, de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:29 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zieke geest?? wellicht.
Verkapte kasthomo?? NO FUCKING WAY!!!!
Ik doe niet aan judo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ga lekker judoen ofzo.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik doe niet aan judo.
Ga lekker plaatjes opzoeken van naakte mannen ofzo
Jawel, maar we hadden het over jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:37 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Hoezo, heb je er niet genoeg dan?
Wat moet ik met naakte mannen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jawel, maar we hadden het over jou.
Het is echt een nepsport. Ga eens een echte sport zoeken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Onterechte klacht. Doe nu al 12 jaar aan judo, het is echt de shit jeweet
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:43 schreef Rosbief het volgende:
Helemaal eens met TS, ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte als ik 2 mannen op de grond zie liggen kreunen en steunen in de meest gênante standjes.![]()
Echte mannen vechten met hun vuisten en door te schuppe!
Ik zou jou wel eens willen zien na een judotrainingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:52 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Het is echt een nepsport. Ga eens een echte sport zoeken.
TS is gepwnd en kan niets anders meer uitbrengenquote:
Kom maar op. Mag ik dan wel mijn eigen vechtstyle meenemen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens willen zien na een judotraining
Oke, that does it!!!quote:
Natuurlijk moet je je aan de regels houden...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Kom maar op. Mag ik dan wel mijn eigen vechtstyle meenemen?
Of moet ik me dan ook aan die debiele regeltjes houden.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Mensen die alleen met wapens kunnen vechten omdat ze te zwak zijn het met hun blote vuisten te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:55 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Inderdaad, of je bewerkt iemands smoelenhok met een grote zware stok.
Ja, maar ik kom dan om te vechten, niet om aan pyjama's te trekken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je je aan de regels houden...
Dat is het ook!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:00 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
Mensen die alleen met wapens kunnen vechten omdat ze te zwak zijn het met hun blote vuisten te doen![]()
Niks mis met judo![]()
en als er toch geklaagd word: ik vind dat snelwandelen en curling echt voor mietjes
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:00 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
Mensen die alleen met wapens kunnen vechten omdat ze te zwak zijn het met hun blote vuisten te doen![]()
Niks mis met judo![]()
en als er toch geklaagd word: ik vind dat snelwandelen en curling echt voor mietjes
Schrijf je maar in voor de K-1 danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nee, zo stoer ben ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Schrijf je maar in voor de K-1 dan
Idd, je moet de lat niet te hoog leggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:10 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nee, zo stoer ben ik niet.![]()
Ik durf alleen te vechten tegen pyjamatrekkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |