SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zal maar eerst aan jouw eigen geaardheid gaan twijfelen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef Twarres het volgende:
Oud-hollands pyamatrekken vergelijken met judo?
Ja inderdaad, wijven in strakke pakjes for teh win!!!quote:
Je moet judo kijken van je vriendin?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Punt 1: Ik heb een vriendin.
Punt 2: Ik kijk geen judo, althans niet vrijwillig.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet judo kijken van je vriendin?
Anders mag hij vanavond niet aan de strap-on geregen worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet judo kijken van je vriendin?
Waar is de goede oude tijd gebleven van de afgerukte ledematen, bloeddorstige leeuwen, en zwaarden in bepaalde lichaams delen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik heb zelf de zwarte band met judo gehaald .. maar ben er nu vanaf .. wat mij opvalt aan judo op topniveau is dat ze elkaar zo goed kennen dan het saai word .. ZOVEEL potten worden met een juko of .. helemaal niet beslist dat het een golden point word ... echt jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
Punt 1: En wat voor eenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:21 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Punt 1: Ik heb een vriendin.
Punt 2: Ik kijk geen judo, althans niet vrijwillig.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Punt 1: En wat voor een
Punt 2: Als jij het enige in judo kan zien dat 2 homo's in pyjama's die aan elkaars kleren trekken en die aan elkaars reet lopen te snuiven zegt dat meer over jou
Ah kijk, de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:29 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zieke geest?? wellicht.
Verkapte kasthomo?? NO FUCKING WAY!!!!
Ik doe niet aan judo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ga lekker judoen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |