Koop je een gitaarversterker bij een "erkende" muziekwinkel (Peter Verspuy) waarvan ze de verkeerde info over geven waardoor het niet goed is, willen ze geen gekd terug geven, krijg ik een tering-tegoedbon waar ik geen kut aan heb.....
Ik zeg: op jullie website staat dat er WEL geld tergu wordt gegeven, welles-nietes verhaal, ik thuisgekomen en ja hoor er stond dus dat je wel geld terug krijgt.
Ik bellen met die toko, krijg ik die verkoper waarop het antwoord is: Nee het is een fout in de website en dat wordt gelijk rechtgezet, het geldt alleen voor online aankopen maar dat waren we erbij vergeten te zetten....
Klacht 1: Peter Verspuy is een kutzaak, Feedback FTW!
Klacht 2: Een tegoedbon waar ik niks aan heb, want ik heb nu alles bij Feedback moeten halen voor een vermogen.
Klacht 3: Domme verkopers die niet weten wat ze verkopen aan iemand en daardoor geld weggepleurd heeft.
Klacht 4: Ik heb nu geen zin meer om te jammen!
Goed nieuws: krijg toch na flink ouwehoeren en even dreigen met ARAG mijn centen terug!
[ Bericht 7% gewijzigd door RobDrop op 12-08-2008 11:54:17 ]
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-