abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60756069
"Vuurwerk bij opening deels nep
PEKING - Sommige onderdelen van de spectaculaire openingsceremonie van de Olympische Spelen waren vooraf opgenomen ,,voor een theatraal effect''.

Vuurwerk boven Het Vogelnest in Peking. FOTO REUTERS
Dat heeft een bestuurslid van het organisatiecomité van de Spelen dinsdag laten weten.

Een van de eerder gemaakte opnames zou een vogelvlucht over de centrale as van Peking in de richting van het olympische stadion zijn. Langs de route ging vuurwerk af.

Tijdens de openingsceremonie was meer niet echt. Het kleine meisje dat vertederde met haar optreden blijkt geen noot te hebben gezongen maar daar neergezet te zijn vanwege haar schattige uitstraling. De echte zangeres sprak te weinig aan, aldus de muzikaal leider van de ceremonie.

Het ging om een zevenjarig meisje met een mollig gezicht en scheve tanden. De organisatie benadrukt dat de wisseling nodig was ,,in het nationaal belang.’’ De zangeres moest smetteloos zijn in uitstraling. (ANP) "

bron:http://www.sportwereld.nl/olympischespelen/2520760/Vuurwerk_bij_opening_deels_nep.html

Vraag me af wet er nog meer nep is.
Wie weet nog met hoeveel seconden de OS vertraagd uitgezonden worden vanuit Peking?
Het is op de tv geweest omdat het meer was dan normaal. De Chin. willen kunnen ingrijpen als er iets gebeurt.
Make my day!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:51:53 #2
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60756159
quote:
Een van de eerder gemaakte opnames zou een vogelvlucht over de centrale as van Peking in de richting van het olympische stadion zijn. Langs de route ging vuurwerk af.
Ik denk dat het hier om die voetstappen gaat die door Peking gingen. Daar vond ik al zo'n raar filter overheen zitten.
Erg zielig voor dat meisje dat gezongen heeft maar blijkbaar niet mooi genoeg was
pi_60756203
Ja inderdaad.. Die voetstappen waren zeker nep.. Maar wat dan nog? Lekker boeiend.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:54:00 #4
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60756213
Boeiend.
pi_60756282
1.3 miljard Chinesen, en ze kunnen geen meisje vinden dat én kan zingen én er "schattig" uit ziet ?

Het Italiaanse meisje dat het Italiaans volkslied zong in Torino
pi_60756470
Lekker boeiend...
pi_60757978
Dat die voetstappen niet echt waren kon iedereen toch zien !

En dat meisje, tja.
pi_60758021
Ik begrijp juist dat het vuurwerk niet helemaal echt live was.
Make my day!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:58:41 #9
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60758057
Nou en ik heb genoten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  FOK!fossiel dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:59:14 #10
8443 cptmarco
it's captain...
pi_60758075
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:57 schreef agter het volgende:
Ik begrijp juist dat het vuurwerk niet helemaal echt live was.
ja en? live of niet, het blijft er mooi uit zien...
pi_60758082
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:47 schreef agter het volgende:
Vraag me af wet er nog meer nep is.
Wie weet nog met hoeveel seconden de OS vertraagd uitgezonden worden vanuit Peking?
Het is op de tv geweest omdat het meer was dan normaal. De Chin. willen kunnen ingrijpen als er iets gebeurt.
Dat kan je mooi vergelijken met de radio, dat wel meteen wordt doorgegeven. Ik luister beide tegelijk en er zit zo'n 3 seconden tussen. De normale vertraging van tv t.o.v. de radio inbegrepen, dus dat valt allemaal reuze mee.
pi_60758201
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:56 schreef wimderon het volgende:
Dat die voetstappen niet echt waren kon iedereen toch zien !

En dat meisje, tja.
Dat straalde er echt van af idd
Maar er waren volgens mij wel beelden van de grond ofzo. Anyway, het zag er wel tof uit

Dat meisje vond ik maar een beetje creepy
pi_60758245
Ah ik zei nog dat ze playbackte maar volgens Evert was het vertraging in de verzending van satelliet
pi_60758412
enig idee met hoeveel vertraging de OS uitgezonden wordt?
Make my day!
pi_60759991
Het maakt me ook helemaal niets uit, 't was bij elkaar een mooie opening.
That's all folks!
pi_60760155
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:04 schreef jmac het volgende:
Ah ik zei nog dat ze playbackte maar volgens Evert was het vertraging in de verzending van satelliet
Inderdaad, maar die knuppel lulde wel meer onzin.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60762198
Jeez, wat ziek. Het lijkt wel of de ideologie van Hitler in Peking is neergedaald ofzo...

Op deze pagina het ECHTE zangeresje (tweede foto)
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/Olympia/080812_zangeresje
pi_60762307
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
Jeez, wat ziek. Het lijkt wel of de ideologie van Hitler in Peking is neergedaald ofzo...

Op deze pagina het ECHTE zangeresje (tweede foto)
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/Olympia/080812_zangeresje
ja dat kan natuurlijk echt niet.
Ik heb er meer dan begrip voor dat ze dat meisje niet aan de wereld willen laten zien.
zeg nou zelf. bwah wat een gedrocht

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_60762490
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ja dat kan natuurlijk echt niet.
Ik heb er meer dan begrip voor dat ze dat meisje niet aan de wereld willen laten zien.
[ afbeelding ]
Nou en of. Ik zou er vast slecht van geslapen hebben de volgende nacht...

Nee, het ging me vooral om dit zinnetje:
quote:
"We wilden een perfect beeld brengen, we wilden het beste voor onze natie", zegt directeur Chen Qigang.
Het doet me denken aan Hitler, die het perfecte Arische volk wilde.
pi_60762790
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:17 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

ja dat kan natuurlijk echt niet.

[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk niet. Het valt me nog mee dat ze haar met de geboorte niet gelijk de rivier in hebben gesodemieterd. Volkomen begrijpelijk dat men haar zo niet durft te vertonen. Hoe durft een kind er tegenwoordig nog als een kind uit te zien! Perfect zeg ik je! Perfectie is wat wij willen!

Dan ben je zo lelijk en dan ga je zingen! Waar haalt ze het lef vandaag. De plaatselijke bakstenen fabriek kon nog wel wat handen gebruiken. Daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. Hoewel... meisjes kunnen misschien beter rotjes in elkaar draaien.

Zo laat China toch maar weer een goede kant van zichzelf zien.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60762915
Ik vond (en de rest van de kijkende familie) dat meisje al lichtelijk aan het playbacken was... Dat vermoeden is dus nu bevestigd..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_60877431
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:34 schreef Karammel het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk niet. Het valt me nog mee dat ze haar met de geboorte niet gelijk de rivier in hebben gesodemieterd. Volkomen begrijpelijk dat men haar zo niet durft te vertonen. Hoe durft een kind er tegenwoordig nog als een kind uit te zien! Perfect zeg ik je! Perfectie is wat wij willen!

Dan ben je zo lelijk en dan ga je zingen! Waar haalt ze het lef vandaag. De plaatselijke bakstenen fabriek kon nog wel wat handen gebruiken. Daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. Hoewel... meisjes kunnen misschien beter rotjes in elkaar draaien.

Zo laat China toch maar weer een goede kant van zichzelf zien.
China is gewoon een baggerland, communisme ten top.

Snel een bommetje op droppen, en als we toch bezig zijn, nemen we Rusland en Korea ook me
pi_60884902
Wat verwacht je anders van zo'n show? Het verbaast mij niet en ik vind er niks ergs aan. Het zag er allemaal prima uit en daar gaat het bij zo'n show om.
pi_60884959
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:10 schreef agter het volgende:
enig idee met hoeveel vertraging de OS uitgezonden wordt?
Het moet eerst naar Europa doorgezonden worden, daarna wordt het doorgezonden naar Hilversum en daarna naar je tv, dus zit gauw een paar seconden tussen. Kon je o.a. merken tijdens het Hockey toen het commentaar via de telefoon ging doordat er iets mis wat met de verbinding, het commentaar liep 1-2 seconden voor op wat er gebeurde. Wat je op tv ziet zal dus 3-5 seconden eerder gebeurd zijn in Peking.
pi_60885097
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:30 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Het moet eerst naar Europa doorgezonden worden, daarna wordt het doorgezonden naar Hilversum en daarna naar je tv, dus zit gauw een paar seconden tussen. Kon je o.a. merken tijdens het Hockey toen het commentaar via de telefoon ging doordat er iets mis wat met de verbinding, het commentaar liep 1-2 seconden voor op wat er gebeurde. Wat je op tv ziet zal dus 3-5 seconden eerder gebeurd zijn in Peking.
Voor de opening werd verteld dat China het met vertraging de ether in slingerde.
Maar ik weet het aantal seconden niet meer. Iets tussen de 10 en 30 seconden.
Dus los van de dingen die jij opnoemt.
Dat doet China voor geval er iets mis gaat.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')