En dan ga je daar een log van maken en in het rond sturen ipv de betrokkenen daar op attent maken?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is een onjuiste weergave van de feiten. Ik begrijp dat je het leuk vindt om een tikje terug te geven, maar dan wel graag correct!
Destijds op Besaid gebeurde alles in "the open". Sterker nog, daar werd er regelmatig door NMNS op aangedrongen dat iedereen alles mocht lezen dat ik jouw en nog een stel een lamzakken vond. Je had daar zelfs een account, wat overigens voor dat meelezen niet noodzakelijk was. En de aanleiding was een heel andere, maar daar zal ik nu maar even niet over uitweiden.
Wat hier gebeurde was dat mensen dachten dat ze veilig zaten en dat niemand kon meelezen, terwijl dat niet het geval was.
Klinklare onzin. Een 'dieper' account kreeg je pas na het sturen van een PM richting Ian-Sick - Je moest dus eerst door der ballotagecommissie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Destijds op Besaid gebeurde alles in "the open". Sterker nog, daar werd er regelmatig door NMNS op aangedrongen dat iedereen alles mocht lezen dat ik jouw en nog een stel een lamzakken vond. Je had daar zelfs een account, wat overigens voor dat meelezen niet noodzakelijk was.
Bullshit, je weet niet van de hoed en de rand knakker. Het hele forum was in aanvang volledig openbaar. Alle caps, waarvan jij vond dat die een half jaar na dato maar geplaatst moesten worden op Fok, kwamen uit dat openbare deel. Na een x aantal dagen was er wel het volgende aan de hand:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Klinklare onzin. Een 'dieper' account kreeg je pas na het sturen van een PM richting Ian-Sick
Jij bent hier degene die onjuiste feiten weergeeft.![]()
Ik heb geen log gemaakt, de log is mij aangedragen door derden. Ik heb die hele sessie niet live meegekregen. En ja, al lezend heb ik het wel aan sommige mensen gestuurd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan ga je daar een log van maken en in het rond sturen ipv de betrokkenen daar op attent maken?
Hoe dan ook, wat was jouw beweegreden?
Door derden, lekker is dat, maar dat was mijn vraag maar ten dele, waarom niet even de mensen zelf een duw geven? Waarom dan alles nog verder doorsturen? Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat dat heisa oplevert?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen log gemaakt, de log is mij aangedragen door derden. Ik heb die hele sessie niet live meegekregen. En ja, al lezend heb ik het wel aan sommige mensen gestuurd.
Een hypocriete lul ben je nog altijd. Dus vanaf het moment dat jullie nog lelijker zijn gaan posten over fokkers, zijn jullie maar ondergronds gegaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bullshit, je weet niet van de hoed en de rand knakker. Het hele forum was in aanvang volledig openbaar. Alle caps, waarvan jij vond dat die een half jaar na dato maar geplaatst moesten worden op Fok, kwamen uit dat openbare deel. Na een x aantal dagen was er wel het volgende aan de hand:
Boeiend, wissen man!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los daarvan: er waren een stel users die zich zeer onheus bejegend voelden door de blauwen van Fok en het vermoeden hadden dat er dirty privé zaken achterlangs speelden. Voor hen is toen een besloten draadje opgezet om dan maar met bewijslast te komen. Dat is al!
Die score zit je nog verdomde dwars he? Prutser!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grootste loser vond ik trouwen Tipsch door dat hij een half jaar na dato nog met die openbare en verouderde teksten dacht te moeten aankomen, deze te plaatsen op een ander forum om daar alsnog mee te scoren.
Simpele en inhoudsloze reactie van je Tipsch. Ik heb niet zoveel geheimen. Als ik iemand op een bepaald moment een eikel vind dan mag iedereen dat weten. Dat had je ook na kunnen lezen op dat andere forum. Ik heb in dat besloten deel niet veel anders gepost dan in het openbare deel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hypocriet lul ben je ook. Dus vanaf het moment dat jullie nog lelijker zijn gaan posten over fokkers, zijn jullie maar ondergronds gegaan.
[..]
Boeiend, wissen man!
Die score zit je nog verdomde dwars he? Prutser!
ik heb die mensen een duw gegeven, en wel hier in de COS. De reacties van die mensen, toen ze dat lazen was "quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Door derden, lekker is dat, maar dat was mijn vraag maar ten dele, waarom niet even de mensen zelf een duw geven? Waarom dan alles nog verder doorsturen? Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat dat heisa oplevert?
Edit: en vervolgens ging men rustig door, nog niet beseffend dat er door tig mensen werd meegelezen.quote:we krijgen er allebei van langs, de bekende insinuaties
Eeven kijken.
even kijken ook
wat is het toch een smeerlap
Dat bedoel ik juist.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik heb die mensen een duw gegeven, en wel hier in de COS. De reacties van die mensen, toen ze dat lazen was
Mag, hoeft niet. Als mensen ergens problemen mee hebben, daar inhoudelijk op in willen gaan, dan moeten ze dat vooral doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:27 schreef kahaarin het volgende:
Maar goed by-gones, laten we er maar over ophouden:
Hey, ik kan enkel mijn mening geven en een verzoek doen, meer niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mag, hoeft niet. Als mensen ergens problemen mee hebben, daar inhoudelijk op in willen gaan, dan moeten ze dat vooral doen.
Dat is heel lief van je Ka maar hij blijft maar zuigen en dat ben ik goed zat. Volgens mij was het vanochtend al opgelost maar hij gaat maar door, bah.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:34 schreef kahaarin het volgende:
Hey, ik kan enkel mijn mening geven en een verzoek doen, meer niet.![]()
Ik vind dit persoonlijk niet zo gezellig namelijk, er wringt iets en dat is jammer.
Zoals vanmiddag, had ik een beetje dit gevoel:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat ik Tipch destijds, via PM en tot twee keer, toe vraag waarom hij die privé info aan het verspreiden is, daar geen enkel antwoord op krijg, is ook veelzeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |