abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:50:33 #201
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_60769715
Haai everybody...back from work... Was wel elders online vanmiddag, men wat een commotie ineens weer... hier dus blijkbaar ook, dat heb ik dan dus gemist...

Een gezellig liedje dan maar...

pi_60769812
Wat is die Gert ook af en toe een vuig kreng
Een beetje spelen met hele en halve waarheden
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:58:14 #203
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60769940
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is een onjuiste weergave van de feiten. Ik begrijp dat je het leuk vindt om een tikje terug te geven, maar dan wel graag correct!

Destijds op Besaid gebeurde alles in "the open". Sterker nog, daar werd er regelmatig door NMNS op aangedrongen dat iedereen alles mocht lezen dat ik jouw en nog een stel een lamzakken vond. Je had daar zelfs een account, wat overigens voor dat meelezen niet noodzakelijk was. En de aanleiding was een heel andere, maar daar zal ik nu maar even niet over uitweiden.

Wat hier gebeurde was dat mensen dachten dat ze veilig zaten en dat niemand kon meelezen, terwijl dat niet het geval was.
En dan ga je daar een log van maken en in het rond sturen ipv de betrokkenen daar op attent maken?

Hoe dan ook, wat was jouw beweegreden?
be nice or go away
pi_60769979
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Destijds op Besaid gebeurde alles in "the open". Sterker nog, daar werd er regelmatig door NMNS op aangedrongen dat iedereen alles mocht lezen dat ik jouw en nog een stel een lamzakken vond. Je had daar zelfs een account, wat overigens voor dat meelezen niet noodzakelijk was.
Klinklare onzin. Een 'dieper' account kreeg je pas na het sturen van een PM richting Ian-Sick - Je moest dus eerst door der ballotagecommissie.
Jij bent hier degene die onjuiste feiten weergeeft.
pi_60770170
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:59 schreef tipsch het volgende:

[..]

Klinklare onzin. Een 'dieper' account kreeg je pas na het sturen van een PM richting Ian-Sick
Jij bent hier degene die onjuiste feiten weergeeft.
Bullshit, je weet niet van de hoed en de rand knakker. Het hele forum was in aanvang volledig openbaar. Alle caps, waarvan jij vond dat die een half jaar na dato maar geplaatst moesten worden op Fok, kwamen uit dat openbare deel. Na een x aantal dagen was er wel het volgende aan de hand:

Er waren een stel users die zich zeer onheus bejegend voelden door de blauwen van Fok en het vermoeden hadden dat er dirty privé zaken achterlangs speelden. Voor hen is toen een besloten draadje opgezet om dan maar met bewijslast te komen. Dat is al!

De grootste loser vond ik trouwen Tipsch doordat dat hij een half jaar na dato nog met die openbare en verouderde teksten dacht te moeten aankomen,en het dapper vond deze te plaatsen op een ander forum om daar alsnog mee te scoren.
pi_60770239
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:58 schreef kahaarin het volgende:

[..]

En dan ga je daar een log van maken en in het rond sturen ipv de betrokkenen daar op attent maken?

Hoe dan ook, wat was jouw beweegreden?
Ik heb geen log gemaakt, de log is mij aangedragen door derden. Ik heb die hele sessie niet live meegekregen. En ja, al lezend heb ik het wel aan sommige mensen gestuurd.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:11:27 #207
145755 kahaarin
pi_60770353
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb geen log gemaakt, de log is mij aangedragen door derden. Ik heb die hele sessie niet live meegekregen. En ja, al lezend heb ik het wel aan sommige mensen gestuurd.
Door derden, lekker is dat, maar dat was mijn vraag maar ten dele, waarom niet even de mensen zelf een duw geven? Waarom dan alles nog verder doorsturen? Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat dat heisa oplevert?
be nice or go away
pi_60770382
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bullshit, je weet niet van de hoed en de rand knakker. Het hele forum was in aanvang volledig openbaar. Alle caps, waarvan jij vond dat die een half jaar na dato maar geplaatst moesten worden op Fok, kwamen uit dat openbare deel. Na een x aantal dagen was er wel het volgende aan de hand:
Een hypocriete lul ben je nog altijd. Dus vanaf het moment dat jullie nog lelijker zijn gaan posten over fokkers, zijn jullie maar ondergronds gegaan.
quote:
Los daarvan: er waren een stel users die zich zeer onheus bejegend voelden door de blauwen van Fok en het vermoeden hadden dat er dirty privé zaken achterlangs speelden. Voor hen is toen een besloten draadje opgezet om dan maar met bewijslast te komen. Dat is al!
Boeiend, wissen man!
quote:
De grootste loser vond ik trouwen Tipsch door dat hij een half jaar na dato nog met die openbare en verouderde teksten dacht te moeten aankomen, deze te plaatsen op een ander forum om daar alsnog mee te scoren.
Die score zit je nog verdomde dwars he? Prutser!
pi_60770439
roddel en achterklap, en ik mis alles, het is net het echte leven
Goedemorgen :W
pi_60770521
Dolf is de baas
Insaantje
pi_60770566
flikker toch is op met dat bekokstoofde gelul de hele tijd!

hop hop tipsch, snel je eten naar binnen en je krantenwijkje lopen, anders betaald de eigenares van het agentschap je niet

dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:18:24 #212
145755 kahaarin
pi_60770575
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:16 schreef Lobasca het volgende:

hey Bassie!

be nice or go away
pi_60770607
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:18 schreef kahaarin het volgende:

[..]

hey Bassie!

Dolf is de baas
Insaantje
pi_60770674
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:12 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hypocriet lul ben je ook. Dus vanaf het moment dat jullie nog lelijker zijn gaan posten over fokkers, zijn jullie maar ondergronds gegaan.
[..]

Boeiend, wissen man!

Die score zit je nog verdomde dwars he? Prutser!
Simpele en inhoudsloze reactie van je Tipsch. Ik heb niet zoveel geheimen. Als ik iemand op een bepaald moment een eikel vind dan mag iedereen dat weten. Dat had je ook na kunnen lezen op dat andere forum. Ik heb in dat besloten deel niet veel anders gepost dan in het openbare deel.

Die zogenaamde score van jou zeg zoveel over jezelf en zo weinig over mij. Je bent wel heel erg laag als je denkt iemand een hak te kunnen zetten door openbare teksten op een ander forum van een half jaar oud bij Fok in de FB te zetten. En dan ook nog selectieve caps om het nog een tandje zwaarder te doen lijken en jankend roepen "Ik stuur het op naar Danny"

Dat je daarnaast, aangestuurd door Lobasca, het ook nog nodig vond om tot twee maal toe "Steunteun" te moeten plaatsen in een COS, daarmee privé info van mensen verspreid is een extraatje dat nog eens benadrukt wat Tipsch voor type is.

Daarnaast heb ik er geen probleem mee dat jij mij een prutser vind. Mensen die wel enig niveau bezitten, mij ook die titel geven, dat zou een stuk zorgelijker zijn.
pi_60770746
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:11 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Door derden, lekker is dat, maar dat was mijn vraag maar ten dele, waarom niet even de mensen zelf een duw geven? Waarom dan alles nog verder doorsturen? Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat dat heisa oplevert?
ik heb die mensen een duw gegeven, en wel hier in de COS. De reacties van die mensen, toen ze dat lazen was "
quote:
we krijgen er allebei van langs, de bekende insinuaties
Eeven kijken.
even kijken ook
wat is het toch een smeerlap
Edit: en vervolgens ging men rustig door, nog niet beseffend dat er door tig mensen werd meegelezen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:27:48 #216
145755 kahaarin
pi_60770861
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

ik heb die mensen een duw gegeven, en wel hier in de COS. De reacties van die mensen, toen ze dat lazen was

Dat bedoel ik juist.

Jammer.

Maar goed by-gones, laten we er maar over ophouden:

be nice or go away
pi_60770921
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:27 schreef kahaarin het volgende:

Maar goed by-gones, laten we er maar over ophouden:
Mag, hoeft niet. Als mensen ergens problemen mee hebben, daar inhoudelijk op in willen gaan, dan moeten ze dat vooral doen.
pi_60770993
Dat ik Tipch destijds, via PM en tot twee keer toe, vraag waarom hij die privé info aan het verspreiden is, daar geen enkel antwoord op krijg, is ook veelzeggend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 12-08-2008 19:56:44 ]
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:33:33 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_60771012
Godverdegodverdegodver, begint dat gezeik nu opnieuw? Waar het aanvankelijk om ging was Dementor en die heeft volgens mij geen problemen meer, met mij niet en met Peet ook niet. NMNS, pleur dat hele log ff lekker in de COS dinges met naam en toenaam, users kunnen dan zelf beslissen of ze me uitkotsen of niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:34:54 #220
145755 kahaarin
pi_60771052
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Mag, hoeft niet. Als mensen ergens problemen mee hebben, daar inhoudelijk op in willen gaan, dan moeten ze dat vooral doen.
Hey, ik kan enkel mijn mening geven en een verzoek doen, meer niet.

Ik vind dit persoonlijk niet zo gezellig namelijk, er wringt iets en dat is jammer.
Zoals vanmiddag, had ik een beetje dit gevoel:

het was hier zo lang stil.........
be nice or go away
pi_60771089
ff rekenen... dat was maar een klein tukkie M&M

hier een lekker wakker wordentje:
  † In Memoriam † dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:36:54 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_60771113
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:34 schreef kahaarin het volgende:

Hey, ik kan enkel mijn mening geven en een verzoek doen, meer niet.

Ik vind dit persoonlijk niet zo gezellig namelijk, er wringt iets en dat is jammer.
Zoals vanmiddag, had ik een beetje dit gevoel:

Dat is heel lief van je Ka maar hij blijft maar zuigen en dat ben ik goed zat. Volgens mij was het vanochtend al opgelost maar hij gaat maar door, bah.

Ik ben er weg van.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:37:17 #223
6941 APK
Factual, I think.
pi_60771122
Gezellig.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_60771137
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:37 schreef APK het volgende:
Gezellig.
Nouw
pi_60771159
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat ik Tipch destijds, via PM en tot twee keer, toe vraag waarom hij die privé info aan het verspreiden is, daar geen enkel antwoord op krijg, is ook veelzeggend.

Ik heb helemaal geen trek in dat eeuwige hypocriete herhalen van je. Geweldig toch, zo'n negeerknop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')