Ja volgens mij klopt dat wel. Alleen die met een smaakje is ranzig...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik had gisteren trouwens een zak naturel gekocht en deze smaakte tegen alle verwachtingen in NORMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG, je smaakpapillen zijn kapotquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:04 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Ik heb die Kettle chips geprobeerd (cheese-onion) en ze waren wel okay maar ook weer niet superlekker ofzo.
Dat in combinatie met weinig chips is het me geen twee euro per zakje waard.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
OMG, je smaakpapillen zijn kapot
Croky!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:45 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja volgens mij klopt dat wel. Alleen die met een smaakje is ranzig...
Vroeger lustte ik trouwens geen Croky, maar nu vind ik de Bolognese best meevallen
En waar is hier?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:17 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Wees blij dat het iig nog Lays heet, die naam klinkt nog ok.
Hier heet het Walkers, en das geen verbetering, ook al zou de smaak hetzelfde moeten zijn.
[ afbeelding ]
Verenigd Koninkrijk, en die chips is hier niet bepaald beter dan ins aller Edah of c1000.quote:
Maar het is niet te eten?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:25 schreef massachusetts_avenue het volgende:
[..]
Verenigd Koninkrijk, en die chips is hier niet bepaald beter dan ins aller Edah of c1000.
Bijvoorbeeld de sensations,
die zak ziet er bij ons zo uit.
[ afbeelding ]
Waar koop je die?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:45 schreef Susie het volgende:
Croky Bolognaise![]()
En inderdaad, laatst een zak Lays paprika, maar kon er maar niet van genieten, weet niet wat het was....Eigen merk is vaak ook prima te doen voor paprika of naturel
Light-roomboter is er al jaaaaaaaren.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met dank aan. Sonja Bakkert
.
Ik voel me al schuldig als ik een pakje roomboter in m'n mandje gooi en vraag me af hoe lang het duurt voordat er light-roomboter in de vakken ligt. Totale gekte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |