Dat geloof ik wel... maar Summer is wat over positiefquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:02 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw...heb ik hard voor geknipt en geplakt hoor en die banner is erg actueel er staat Lowlands in
Moeders lopen toch altijd achter dat soort feiten aan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:06 schreef muisje-eliza het volgende:
me ma belde net *wist je dat die ene vent van Southpark dood is?*
*zucht*
Nee, dát helpt:quote:
Ik opteer voor de praktische uitvoering van hetgeen hiervoor tekstueel tot uidrukking is gebracht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee, dát helpt:
...een complex van gevoelens en handelingen die een mens kan ervaren of uitvoeren en die samenhangen met lichamelijke gevoelens met betrekking op een andere persoon...
Mijn moeder wist in ieder geval dat hij een muzikant is. Zij heeft dan weer geen flauw benul van South Parkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:06 schreef muisje-eliza het volgende:
me ma belde net *wist je dat die ene vent van Southpark dood is?*
*zucht*
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Moeders lopen toch altijd achter dat soort feiten aan?
Da's dan al weer meer dan mijn ouders. Zelfs toen ik Theme from Shaft liet horen gingen er geen belletjes rinkelen... Ik moet ze maar eens muzikaal gaan opvoeden!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn moeder wist in ieder geval dat hij een muzikant is. Zij heeft dan weer geen flauw benul van South Park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |