Zojuist even naar de Dekamarkt geweest. Er stond een strijkboutje in de folder. Lekker goedkoop..kun je nog eens weggooien als ie stukgaat. Dus ik meteen maar even boodschappen doen. Best een gekke stap voor TS, TS werkt zelf bij Deen en gaat eigenlijk zelden vreemd, qua boodschappen dan..
Ondertussen zo mijn mandje volgeladen met "waarschijnlijk" lekkere producten, nu opzoek naar de strijkbout. TS zoekt zich het schampus

Na enige snelle tijden neergezet te hebben d.m.v. het lopen van rondjes, maar eens een vuller gevraagd. Deze wist mij alleen te vertellen dat hij er geen verstand van had, en verwees mij naar een uitgehoonde miep bij de actiestraat.
Ik loop naar die miep toe, ze was de actiestraat aan het opbouwen. Dus ik vraag het haar.
Die miep zo: ja ik weet het niet, ik heb nog zoveel karren achter staan.
Dus ik zo: maakt niet uit hoor, ik heb nog wel even vrij deze ochtend. (oftewel, ga eens zoeken voor me).
Die miep zo`n na 10 minuten weer terug met een container. Deze gaat ze afstapelen, en klagen wat ze doet.
Ondertussen lag de winkel bezaait met dozen. Dus vraag ik: Weet je baas het niet toevallig?
Die miep weer terug naar het magazijn, komt na 10 minuten weer terug: "We hebben hem niet binnen gehad".
Dus ik
Binnenkort maar ééntje bij blokker kopen.
Klachten:
Reclame`s pas dinsdag nog moeten vullen, terwijl dat maandag al hoort te staan.
Domme miep die nog nooit van een pakbon/ mancolijst heeft gehoord
Dekamarkt is best wel een kutwinkel
TS is een josti omdat hij bij Dekamarkt boodschappen heeft gedaan
Verwachte opmerkingen:
TS is een vakkenvuller
TS gaat naar dekamarkt
TS koopt goedkope rommel
TS gaat naar de Blokker