quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:28 schreef Baasvaak. het volgende:
"It's not the years in your life that count. It's the life in your years." Abraham Lincoln
quote:Op zondag 28 september 2008 09:43 schreef schoelje het volgende:
Ronald Reagan, die man, of zijn speechschrijver, was geniaal.
My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.ik snap deze niet helemaal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
Bhagavad Vida.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:40 schreef STORMSEEKER het volgende:
I am become Death, the destroyer of worlds - J. Robert Oppenheimer
Nee want ik ken de hele quote niet, vond het brakke Engels alleen een beetje vreemdquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:36 schreef STORMSEEKER het volgende:
Euhmmmm ja?
Weet jij het ook zeker?
2 ware uitspraken!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef ipanema22 het volgende:
Niet de beste, maar zeker interessant:
Nothing will benefit human health and increase chances for survival of life on Earth as much as the evolution to a vegetarian diet - Albert Einstein
The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated - Mahatma Gandhi
jij kan het weten, jij was erbijquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:40 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Een prachtig voorbeeld van de regelrechte geschiedverkrachting die antitheďsten graag uitvoeren. Er wordt totaal voorbij gegaan aan het feit dat een figuur als Copernicus tot de clerus behoorde en Isaac Newton diepgelovig was. Het gaat voorbij aan het feit dat als je in het Frankrijk van de late 17de eeuw bijna alleen met clerici op een onderhoudende manier over Newtoniaanse fysica kon praten. Het gaat al helemaal voorbij aan het feit dat het de typisch christelijke kijk op het goddelijke en stoffelijk juist mede aan de wortel ligt van het ontstaan van de moderne experimentele wetenschap.
Atheďsten, meestal dom volk.
Het blijft een aangename verrassing mijn eigen eruditie weer te mogen aanschouwen.quote:
Hehe waar is dat ook alweer van, volgens mij heeft Richard Richard dat ook een keer gezegdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef TLC het volgende:
Once Upon A Time
In A Deep Forest
There Lived Some Trousers
Called Dave
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |