Dat was volgens mij Bill Gatesquote:Op woensdag 17 september 2008 22:00 schreef De Wouzeraar het volgende:
Dat je niet paranoïde bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen. -?
quote:"Ik val aan, volg mij"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Dagonet op 30-09-2008 10:37:50 ]Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Die telt niet want je zet er niet bij van wie die quote afkomstig is.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:12 schreef Dagonet het volgende:
The point is, ladies and gentleman, that greed -- for lack of a better word -- is good.
quote:And now you can call your mathematician friends to tell you all the nice topological properties of Calabi Yau manifolds. And if you don't have any friends, you can just grab a book.
“Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you”quote:Op zondag 28 september 2008 15:57 schreef rinzzz het volgende:
Hij was anders "Just because you're paranoïd, doesn't mean nobody's chasing you"
Een prachtig voorbeeld van de regelrechte geschiedverkrachting die antitheïsten graag uitvoeren. Er wordt totaal voorbij gegaan aan het feit dat een figuur als Copernicus tot de clerus behoorde en Isaac Newton diepgelovig was. Het gaat voorbij aan het feit dat als je in het Frankrijk van de late 17de eeuw bijna alleen met clerici op een onderhoudende manier over Newtoniaanse fysica kon praten. Het gaat al helemaal voorbij aan het feit dat het de typisch christelijke kijk op het goddelijke en stoffelijk juist mede aan de wortel ligt van het ontstaan van de moderne experimentele wetenschap.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:32 schreef DrDarwin het volgende:
"We would be 1,500 years ahead if it hadn't been for the church dragging science back by its coattails and burning our best minds at the stake." - Catherine Fahringer
Ken je die van scooby doo al?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:56 schreef STORMSEEKER het volgende:
''To be is to do'' – Socrates
''To do is to be'' – Jean Paul Sartre
''Do be do be do'' – Frank Sinatra.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |