was er nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:15 schreef Twarres het volgende:
En dan? Jezelf dood rijden door het kruisende verkeer?
Waarom zou je dan niet doorrijden als er niemand aan het oversteken was? Ik snap niet dat je gestopt bent. Dus je klacht komt voort uit je eigen onnozele handelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
was er nietén er stond geen flitser
Waarom geen forum voor het tegenovergestelde van Klaagbaak?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:16 schreef Faithy het volgende:
puik plan!
ik mis het forum over positieve dingen
Terwijl aan het remmen was, voordat je ging remmen was ze nog niet aan het oversteken, dus als jij niet was gaan afremmen, was zij niet over gaan steken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:20 schreef Faithy het volgende:
die specht stak over en keek 6 keer schoorvoetend of ik niet toch over d'r heen zou rijden... ze STAK DUS OVER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Toughen up! De wereld gaat toch naar de klote en op internet kan je zo hard zijn als dat je fantasie toelaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:27 schreef Faithy het volgende:
maar ik ben een burgerlijke brave borst, dus als het verkeerslicht rood wordt, stop ik...
stfuquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:32 schreef veldmuis het volgende:
TS is een vrouw in het verkeer.
Levensgevaarlijk.
ok.. ehm..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:30 schreef Twarres het volgende:
[..]
Toughen up! De wereld gaat toch naar de klote en op internet kan je zo hard zijn als dat je fantasie toelaat.
That's the spirit!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:40 schreef Faithy het volgende:
[..]
ok.. ehm..
"En toen heb ik d'r keihard door een neger laten nemen van achteren, en toen keek ze nog spechtiger!!"
Subklacht: TS is een watje, heeft geen ballen en kan dus niet met de situatie omgaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:12 schreef Faithy het volgende:
...loopt er zo een vrouw (ja, met een hoofddoek ja!) op de stoep richting voetgangerslicht.
Ik kom aanrijden op mijn 'kekke' () maar niet zo angstaanjagende motorfietsje.
Voor mij is het verkeerslicht rood, dus ik stop, zoals het een goed burger betaamt.![]()
Kijkt die domme schichtige specht 6 keer terwijl ze schoorvoetend naar de overkant schuifelt of ik niet tóch door zou rijden, terwijl ik al lang en breed aan het remmen was
als ik dat namelijk niet had gedaan, had het tijgerachtige printje van de hoofddoek al lang over het asfalt gewapperd..
Dus ik
Klacht: had ik het toch maar gedaandoorrijden dus.
Of op een motor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:43 schreef Faithy het volgende:
máár, de meeste vrouwen moeten gewoon uit de roulatie gehaald worden als het gaat om deelname in het verkeer
vooral die in een Fiat Panda, Suzuki Alto of Ford Ka
Jaloers dat jij motor rijdt? Ehmm nee, jaloers dat ik geen motor meer rij, eeuhmm jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:53 schreef Faithy het volgende:
[..]
tyf jij 's even terug naar je hol ofzo, je bent jaloers, dat is 't!
Ik hoop het dan ook voor jouquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:00 schreef Faithy het volgende:
ik hoop zó dat ik niet wijzer word en ontzettend onverantwoordelijk blijf![]()
![]()
Voor KLB welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:03 schreef Faithy het volgende:
al, inlezen
je zit hier! niet echt promotie, wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |