Dat hotel ken ik niet meer Icmiler is weel een gezellig stadje/dorpje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
L'étole hotel in Icmiler.
En nee ik ga niet 24/7 rondom het hotel hangen
Beetje regen er bij en je kunt zwemmenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Maandag al gezeten, en morgen weer. Lekker met windkracht 6 spelevaren
Er rijden niet voor niets busjes af en aan hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:26 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Dat hotel ken ik niet meer Icmiler is weel een gezellig stadje/dorpje.
Maar voor het echte uitgaan zal je toch naar marmaris moeten
kom er net vandaan, ben blij dat ik terug in Nederland benquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Turkije. Veel plezier in dat kankerland. Ga er nooit meer naar toe, al krijg ik ervoor betaald.
Hoiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:45 schreef Zotheid het volgende:
How sad.
Turkije
All in
Die combinatie
Wat was het ook alweer, royal sadness toch?
Ik vertrek naar het vliegveld over 30 minutenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:04 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dinsdag vlieg ik naar Turkijke naar een all-in hotelAlanya ook nog. Goh, wat heb ik het slecht bekeken
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:04 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hoi![]()
Dinsdag vlieg ik naar Turkijke naar een all-in hotelAlanya ook nog. Goh, wat heb ik het slecht bekeken
Ik kom net zelf terug van vakantie. Gelukkig geen all in en zeker geen turkije.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vertrek naar het vliegveld over 30 minuten
Bohhh ik vind het echt jammer dat ik geboekt heb hoor, ik wilde liever hier op Fok! zitten andere mensen hun vakantie zitten af te kraken terwijl ze zelf nooit ergens heengaan![]()
Dag Fok! mensjes
Sterkte.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:04 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hoi![]()
Mensen die een vakantie naar Turkije helemaal de shit vindenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vertrek naar het vliegveld over 30 minuten
Bohhh ik vind het echt jammer dat ik geboekt heb hoor, ik wilde liever hier op Fok! zitten andere mensen hun vakantie zitten af te kraken terwijl ze zelf nooit ergens heengaan![]()
Dag Fok! mensjes
Ik hoef echt never nooit naar Turkije, trekt me echt voor geen meter.....me zus is er geweest sinds dien weet ik genoegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen die een vakantie naar Turkije helemaal de shit vinden. Beter ga je een keer echt op vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |