voetbal hoort op zaterdag/zondagquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:46 schreef behangplakker het volgende:
Deze baggeraar heeft een voetbalwedstrijd op dinsdagavond, hoe verneuk je je vakantie
Omdat je geen tetten hebtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:55 schreef reetveter het volgende:
waarom is het zo kankermoeilijk om een kamer te vinden in Groningen
Sites naar anti-kraak?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:57 schreef gers het volgende:
[..]
Omdat je geen tetten hebt
anti-kraak?
kraak?
in de buurt van groningen?
quote:
Die koe van bush bush?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Op welke tekenfilmfiguur lijkt die vent nou
Ja hoor, ik mag in de OPquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:39 schreef gers het volgende:
maar mag ik nu een nieuwe held in de OP willen
jij staat al in de OPquote:
Doe ik heus nog wel eens maar ze zijn het niet meer waard om te maken omdat ze tog zoe snel naar beneden kelderen, DER UNTERGANG VAN RICKOKUN UND KLB IST NACHBEI!!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:48 schreef Schatgraver het volgende:
Ricko, waarom open je bijna geen topics meer?
maak dan kwaliteitstopicsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doe ik heus nog wel eens maar ze zijn het niet meer waard om te maken omdat ze tog zoe snel naar beneden kelderen, DER UNTERGANG VAN RICKOKUN UND KLB IST NACHBEI!!!!
ik verveel me in KLB MEN!
Juup sluit ze, kwaliteit of niet.quote:
juup is zo nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:57 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Juup sluit ze, kwaliteit of niet.
Hij is een offensief begonnen tegen KLB-liefhebbers
Nee, hé?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:57 schreef gers het volgende:
[..]
juup is zo niet![]()
ondanks dat ie geen echte klb-er is
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:07 schreef RickoKun het volgende:Ga jij maar diertjes steunen, nerdje
SALUT!!!!!
link?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:08 schreef reetveter het volgende:
Ik keek dus zo in dat PUB userfototopic hé! En die lui plaatsen bij elke foto vanzichzelf een onderschrift een excuus. En dan maar wachten op een reactie van je bent knap
Maar dat zijn ze heul niet, ze zijn kankerlelijk!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:08 schreef reetveter het volgende:
Ik keek dus zo in dat PUB userfototopic hé! En die lui plaatsen bij elke foto vanzichzelf een onderschrift een excuus. En dan maar wachten op een reactie van je bent knap
Maar dat zijn ze heul niet, ze zijn kankerlelijk!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |