Ik zou ook zo al die dieren willen hebben hoor.... maar we hebben geen tijd voor een hond (laat staan meerdere) en 5 katten zijn echt onze limiet. Je wil ze ook graag nog individuele aandacht kunnen geven en ruimte etc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Als het aan mij lag kocht ik een asiel op maar mn ouders zien me al aankomenRetrievers zal ik áltijd houden en pedigree ook. Maar wanneer ik op mezelf woon en de tijd heb wil ik er wel zieligerds bij halen
Nog niet, maar donderdag komen we (vrijwilligers van pdv) allemaal bij elkaar, en zij is er dan ook bij dus dan vraag ik het!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens Chipsie...is er al nieuws over verzamelpunt Groningen?
Als jij me kamt nadat ik achter (niet mn eigen) ballen aan heb gerentquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:11 schreef Queen_Bee het volgende:Ren je achter ballen aan en mag ik je kammen?
Dat vraaaaaaagt natuurlijk om een plaatje hè!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef Qwea het volgende:ik heb bretels gekocht voor de sok om Baloe zn poot. Werkt kei goed! kosten ; 2,47
3 wekenquote:te koop zwarte labrador pup van 14 weken, de pup is nu 3 weken bij mij in huis
Dikke prrrrrrrrrrrrrrrrr r rrr rrr rrrrr r rrrrrrr voor poezelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ojá, mijn poezel is 4 geworden vandaag.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ojá, mijn poezel is 4 geworden vandaag.
Pb me ff, maak ik m precies vol!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef Greys het volgende:NIEUWE TUSSENSTAND: 1291,36 EURO! BIJNA DERTIENHONDERD!
Nynkef via Barfplaats!
Beefcake
De heer of mevrouw Slemmer![]()
Draculettetje
Jullie centjes zijn binnen! Helden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwaaaaaahhh stel je voor dat we dat halen!!!!![]()
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
ik zal er strax 1 makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:45 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dat vraaaaaaagt natuurlijk om een plaatje hè!!
Tja....Hoe wil je nou een foto maken als je er niet bent of ligt te pitten.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zal er strax 1 makenhij hoeft het enkel om als we wegzijn of bij het slapen namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |