Valt me nu in hè...(ja ik heb ook wel eens een helder momentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:40 schreef Greys het volgende:
We zijn op weg naar de 1500 he!? Nog niet helemaal!
Maar helemaal top en mooi het vorige bedrag voorbij!
Ze boden toch aan om het naar het asiel te laten brengenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:12 schreef Qwea het volgende:
Spaarrekening schiet niet op. Dan moet je het al 3 maand laten staan ofzo.
Ing, kun jij 100kg in je auto houden?
We hebben toch iemand in Helmond?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:47 schreef appelbanaancitroen het volgende:
Wanneer moet er trouwens precies vervoerd worden? Ik wil nog niets beloven, maar misschien kan ik rijden vanuit Nijmegen. Ik zag dat er nog niemand bij vervoer vanuit hier de omgeving staat (toch?)
ik geloof dat ing al gemaild had dat ze het naar haar konden sturenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze boden toch aan om het naar het asiel te laten brengen
Dat lijkt me in dit geval echt wel zo handig hoor!
Mss willen ze het wel op de dag zelf doen, of dr na, zodat er bij het overhandigen van de spullen een mooie symbolische cheque bij gedaan kan worden?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef Greys het volgende:
Oh en we hadden afgesproken geen precieze bedragen te noemen dus dat doe ik dan ook niet, maar door een zéér gulle gift (soylent!) en uiteraard de overige práchtige donaties zijn we alweer hard op weg naar de....
1500 euro!!!
Ja he????quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:59 schreef senesta het volgende:
Wat gaat het super zeg!
jaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:59 schreef senesta het volgende:
Wat gaat het super zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |