Nee de finale van de herkansingen mag je ook als halve finale zien, want als ze de volgende pot wint komt ze uit tegen de verliezer van de halve finale, dus valt dat ook gewoon bij de finales na 12 uur.Ik heb het toch fout volgens mijquote:
Nogal ja. Willeboordse moet nu twee rondes winnen in de herkansingen en dan komt ze tegen de verliezer van de halve finale uit het andere schemadeel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:31 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Nee de finale van de herkansingen mag je ook als halve finale zien, want als ze de volgende pot wint komt ze uit tegen de verliezer van de halve finale, dus valt dat ook gewoon bij de finales na 12 uur.Ik heb het toch fout volgens mij
Ik was eventjes een stapje te vlug in het schema van de herkansingen jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogal ja. Willeboordse moet nu twee rondes winnen in de herkansingen en dan komt ze tegen de verliezer van de halve finale uit het andere schemadeel.
nog 3 keerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:42 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Moet ze nu 2 of 3x winnen voor brons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |