inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:48 schreef Reya het volgende:
Ippon voor Decosse, dat wordt mogelijk nog een lastige tegenstander voor Willebroordse.
Logisch, beide toppers. Neto is de Europese kampioen (won in de finale van Elmont).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:56 schreef Reya het volgende:
Het gaat gelijk op tussen de Koreaan en de Portugees.
Ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:01 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Wat gebeurd er trouwens als de 5 minuten van de Golden Score voorbij zijn? Jury-beslissing?
Jep, dan moeten de 3 scheidsrechters (hoofdscheidsrechters + hoekscheidsrechters) gaan vlaggen wie zij de winnaar vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:01 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Wat gebeurd er trouwens als de 5 minuten van de Golden Score voorbij zijn? Jury-beslissing?
Wat die commentator nu zegt, jury-beoordeling inderdaad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:01 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Wat een slopend duel was dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:04 schreef Jovatov het volgende:
Ik moest ook denken aan van der Geest en die Italiaan vier jaar terug
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:05 schreef Palmboom313 het volgende:
die koreaan gaat door denk ik
De Portugees werd bestraft voor te weinig aanvallend judo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:05 schreef Cee het volgende:
Wacht, hoe zat dat nou? Tijd was nog niet voorbij?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:09 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
DIe Montegrijn mag wel eens een rollertje krijgen van mij:)
Volgens mij nog voor tien uur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:20 schreef jde_kok het volgende:
Wanneer moet Willeboordse nu voor de herkansing?
Niet erg snel. Eerst moet Zolnir (Slo) tegen Schlesinger (Isr). De winnaar moet tegen de Duitse Von Harnier en de winnaar daarvan moet tegen Willeboordse of de Argentijnse Krukower. En de winnaar daarvan strijdt om brons.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:20 schreef jde_kok het volgende:
Drie partijen na nu op mat 1. Een minuut of twintig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:20 schreef jde_kok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |