quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef Rekkie het volgende:
Lutser, als je dan te beroerd bent om zelf centen bij elkaar te sprokkelen, heb dan in ieder geval ballen genoeg om je pa zelf te vragen.
Met zo'n instelling kun je net zo goed niet de studie gaan doen, want dan wordt het later toch niets.
Zonde van het geld!
Fuck it.... als er vroeg zo iets erg is gebeurt dat je jaren lang geen contact hebt, maar nu ineens wel centjes nodig hebt, ben je een zielige schijnheilquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:38 schreef fm07 het volgende:
[..]
Weet jij wat er allemaal gebeurt is vroeger? En dan nog wie ben jij dan om te oordelen of een studie wel of niet kan slagen?
Beetje een bord voor je kop ofzo???
Gelukkig zit het bedrijfsleven te wachten op nutteloze zeikerds.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:35 schreef Rekkie het volgende:
Lutser, als je dan te beroerd bent om zelf centen bij elkaar te sprokkelen, heb dan in ieder geval ballen genoeg om je pa zelf te vragen.
Met zo'n instelling kun je net zo goed niet de studie gaan doen, want dan wordt het later toch niets.
Zonde van het geld!
Niks schijheiligs aan hij laat zn ouwe gewoon dokken en terrecht had die maar een rubbertje moet dragen als die geen kinderen (dus kosten) wilde en niet achteraf gaan janken dat het gemeen isquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Fuck it.... als er vroeg zo iets erg is gebeurt dat je jaren lang geen contact hebt, maar nu ineens wel centjes nodig hebt, ben je een zielige schijnheil
Kennelijk wel..... ik draag al ruim een decennia bij aan de maatschappijquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:41 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Gelukkig zit het bedrijfsleven te wachten op nutteloze zeikerds.
preciesquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:41 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Gelukkig zit het bedrijfsleven te wachten op nutteloze zeikerds.
Dan had mammie maar beter moeten nadenken toen ze nee zei tegen de alimentatiequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:42 schreef fm07 het volgende:
[..]
Niks schijheiligs aan hij laat zn ouwe gewoon dokken en terrecht had die maar een rubbertje moet dragen als die geen kinderen (dus kosten) wilde en niet achteraf gaan janken dat het gemeen is
Volgens mij lig je zelf elke maand krom om de alimentatie te dokken hequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kennelijk wel..... ik draag al ruim een decennia bij aan de maatschappij
Ja, dagelijks zelfs.... krom van het lachen om paupers die zich zo laten verneukenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:45 schreef fm07 het volgende:
[..]
Volgens mij lig je zelf elke maand krom om de alimentatie te dokken he
Dus omdat zn ma geen alimentatie wilde heeft hij nu geen recht om een studie te doen en zichzelf te ontwikkelen??quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan had mammie maar beter moeten nadenken toen ze nee zei tegen de alimentatie
Ja, voerde ik jou laatst niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:48 schreef fm07 het volgende:
Op welke manier draag jij precies bij aan de samenleving , als vrijwilliger op de kinderboerderij ofzo?
Man man............Er staat toch een intensieve studie waarbij geen/ of onvoldoende tijd over blijft om genoeg geld te collecten om zelfde zn shit te bekostigenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, voerde ik jou laatst niet?
OT:
Tuurlijk heeft TS het recht om dat te doen..... maar laat hem dat dan lekker op de manier doen zoals de meeste studenten het doen, zoals ik het ook heb moeten doen!
Werken, Stufi en keihard studeren en door goed resultaat niets hoeven terug te betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |