Ik viel gewoon echt bijna van mijn stoel af van verontwaarding toen ik dit las. Hoe hálen deze mensen het in hun hoofd om onder werktijd naar de olympische spelen te kijken?! Ik walg van dit soort luie lamzakken die de kantjes er maar vanaf lopen, onder werktijd dien je verdomme te werken.quote:"Gemiddeld hebben we 300.000 'unieke bezoekers' per dag op onze site. Zij kunnen kiezen uit het signaal van Nederland 1, maar daarnaast ook afstemmen op twaalf andere live-videokanalen waarop sporten zijn te zien die op dat moment niet rechtstreeks op tv worden uitgezonden. 'Surfers' blijken dat in groten getale te doen", aldus de NOS-zegsvrouw. Het meest kijken de internetters tussen 10.00 en 15.30 uur.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:18 schreef knep het volgende:
Sommige zaken zijn belangrijker dan werken.
Zoals? Je hoort gewoon je bijdrage te leveren aan de maatschappij, doe je dat niet dan ben je een pauper en een nietsnut en wat mij betreft mogen deze mensen per direct het land uit gezet worden. Olympische spelen kijken doe je maar 's avonds of in het weekend, in je vrije tijd dus, waar we overigens al veel te veel van hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:18 schreef knep het volgende:
Hier zitten de lamballenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:16 schreef AnalQueen het volgende:
Ik walg van dit soort luie lamzakken die de kantjes er maar vanaf lopen, onder werktijd dien je verdomme te werken.
Stelletje lamballen.
Ik fok! zelfs onder werktijdquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:23 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Zoals? Je hoort gewoon je bijdrage te leveren aan de maatschappij, doe je dat niet dan ben je een pauper en een nietsnut en wat mij betreft mogen deze mensen per direct het land uit gezet worden. Olympische spelen kijken doe je maar 's avonds of in het weekend, in je vrije tijd dus, waar we overigens al veel te veel van hebben.
.quote:Zoals? Je hoort gewoon je bijdrage te leveren aan de maatschappij, doe je dat niet dan ben je een pauper en een nietsnut en wat mij betreft mogen deze mensen per direct het land uit gezet worden. Olympische spelen kijken doe je maar 's avonds of in het weekend, in je vrije tijd dus, waar we overigens al veel te veel van hebben.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:18 schreef knep het volgende:
Mijn god zeg, en ook al 295 delen ervan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hier zitten de lamballen![]()
Geen Reet Te Doen Op Je Werk # 295
En als je er iets van zegt krijg je een grote bek terug.
Ik wel , jij nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:25 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij geen collegas zijn, lamlending figuur dat je bent. Jij komt er wel.
Sporten is eng hèquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef Cynix ® het volgende:
Mensen die thuis naar de Olympische Spelen kijken.![]()
Mensen die sowieso naar de Olympische Spelen kijken.
Mensen die daarover iets te zeiken hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef Cynix ® het volgende:
Mensen die thuis naar de Olympische Spelen kijken.![]()
Mensen die sowieso naar de Olympische Spelen kijken.
Eerlijkheid duurt het langst?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:25 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij geen collegas zijn, lamlending figuur dat je bent. Jij komt er wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |