Waar staat jouw frituur dan, in de schuur?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef Juup© het volgende:
Oké. Ik beeld mij in. TS zit voor tv en frituur staat er naast.
Punt 1 heb ik die niet, en punt 2 al zou ik die hebben zou die zeker niet naast mij staan als ik voor de tv zitquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:31 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Waar staat jouw frituur dan, in de schuur?
Jij hebt geen frituur en bent wel Mod van KLB gewordenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Punt 1 heb ik die niet, en punt 2 al zou ik die hebben zou die zeker niet naast mij staan als ik voor de tv zit
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Jij hebt geen frituur en bent wel Mod van KLB geworden![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, zie TS al zitten met zijn frituur naast 'm op de bankquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef Juup© het volgende:
Oké. Ik beeld mij in. TS zit voor tv en frituur staat er naast.
Het is patatquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef nattermann het volgende:
Is het friet-uur alweer aangebroken
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:38 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met zwart vet toch !?!?!?
Zwart niet frituurkoning, maar zwart/bruin met velletjes erin welquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:38 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met zwart vet toch !?!?!?
Patat is voor kansloze hollanders, die met zo'n afgrijselijke ROGGEL-G praten.quote:
Ik heb nog geen Zweedse ontmoetquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:01 schreef Schatgraver het volgende:
Vervolg:
Zweedse onbetrouwbare ex-vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |