Iemand een kutjong noemen, en dan een kut bij een jongen voorstellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:31 schreef Ritmo het volgende:
TS neemt het te serieus. Als je iemand een mongool noemt dan bedoel je toch ook niet dat ie Down heeft?
Hehe idd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Iemand een kutjong noemen, en dan een kut bij een jongen voorstellen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hehe idd.
Typisch trouwens: autisten kunnen ook geen onderscheid maken tussen sarcasme en nemen elk woord letterlijk. TS is autist?
Zitten wel goede koeien in die oude slootquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:23 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ritmo (en anderen), deze topic stamt uit de tijd van de memorabele KLB-rellen. In dat kader moet het dan ook worden geplaatst. Deze topic was al een tijdje naar de virtuele zeebodem van dit forum verdwenen, maar werd door onze goede vriend KirkLazarus gekickt (in eerste instantie schijnbaar zonder aanwijsbare reden, maar later bleek de aanleiding te zijn een gênante ervaring in het persoonlijke leven van KirkLazarus). Deze topic werd daardoor geactualiseerd, terwijl het slechts een oude koe uit de sloot is.
Dat is zeker waar en ik heb er niets op tegen dat die oude koeien er weer eens uit gehaald worden. Maar het is daarbij dan wel goed te bedenken dat ze moeten worden ontvangen in het licht van de tijdgeest van hun schepping.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zitten wel goede koeien in die oude sloot
Ik snijd mezelf en huil mezelf elke nacht in slaap.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:50 schreef Fortitudo het volgende:
boeie,
Ik trek me toch niks aan van wat mensen op het forum zeggen, als je dit wel doet heb je er inmiddels een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden.
Je bedoelt de man in mijn avatar? Dat is inderdaad Michel Houellebecq. Of hij de autist is onder de literaire elite is, durf ik echter niet te beweren.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef steeg het volgende:
is dat michel 'de autist onder de literaire elite' houellebecq?
Maar jij bent dan ook een rasechte autist. Zelfs op een forum weet jij dit niet te verbloemen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:40 schreef Braddie het volgende:
Ik word door mijn collega(man van 68! moet je je voorstellen) ook uitgemaakt voor Autist omdat ik heel veel weet van Muziek en van andere dingen "Minder"...
herkenbare klacht mensen op straat noemen mij ook zo heel vervelend maar wat doe je eraan hequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:40 schreef Braddie het volgende:
Ik word door mijn collega(man van 68! moet je je voorstellen) ook uitgemaakt voor Autist omdat ik heel veel weet van Muziek en van andere dingen "Minder"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |