Dat schiet niet op, dan heb ik zometeen een doos vol rommelquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:26 schreef Juup© het volgende:
Men neme een doos en stopt het daar in. Dan plaatst men de doos op een plek waar deze niet in de weg staat.
Probleem opgelost.
Tja dan houdt het op.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat schiet niet op, dan heb ik zometeen een doos vol rommel
Ja. Maar die doos kun je toch ergens neerzetten zodat ie niet meer in de weg staat?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:26 schreef Ps2K het volgende:
Zo is het maar net!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Doos net uitgeprobeerd... 3/4 van de losse rommel kan er niet in omdat ik het misschien nodig hebquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Maar die doos kun je toch ergens neerzetten zodat ie niet meer in de weg staat?
Dat of je gooit het weg of in een la.
Dan koop je morgen een vrolijke doos voor de spullen. En eenmaal in de doos kun je die rommel er ook nog uithalen hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef Ps2K het volgende:
Doos net uitgeprobeerd... 3/4 van de losse rommel kan er niet in omdat ik het misschien nodig heb
En de doos maakte me ongelukkig
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan koop je morgen een vrolijke doos voor de spullen. En eenmaal in de doos kun je die rommel er ook nog uithalen hoor!
Komt door het tuig dat exotische sigaretten bij mij thuis rooktquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Whaha TS brandt wierrook!
Twee aanstekers?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:37 schreef rene29 het volgende:
Wat ik op de foto zie heb je (of in ieder geval een normaal mens) niet elke dag nodig...
Dus waar laat je het?
Laat ik van boven naar beneden beginnen:
Helemaal bovenaan: een afstandsbediening... ok die heb je nodig.
Daarnaast (tussen afstandsbediening en wegwerpaansteker) lijkt op een hangslot.
Als dat zo is, hang het ergens op wat beveiliging blieft.
Dan 2 wegwerpaanstekers... ik rook. zo jij ook steek in je broekzak.
Zo niet, werp weg....
Maar die stonden niet op de foto...quote:
Sensei Ratje is een goede leermeester in het hamsterenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
TS, je bent een aanstekerhamster!
Wat een understatement. Dat is GTA hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef rene29 het volgende:
En was nog aantal dingen vergeten:
Je Rambomes!
En een spelletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |