quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:09 schreef Copycat het volgende:
Ik denk niet dat je blij wordt van het commentaar hierop.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:09 schreef Wolkje het volgende:
wat maakt het uit wat anderen er van vinden?
dat eh!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:09 schreef Copycat het volgende:
Of naar een emo-forum.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:17 schreef Nuongirl het volgende:
Dit is niet echt iets voor FOK! denk ik
Ga naar gedichtenfreaks.nl o.i.d.
Dit belooft trouwens weinig goeds, vooral dat was.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:07 schreef Saskiia1 het volgende:
Een knuffel en een kus,
Dit was mijn *** leven dus
Als ze nou nog een lekker ouderwets R&P topic had geopendquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik sta hier echt te kijken van de egoistische reacties. Heeft er iemand nog inlevingsvermogen?
Ja zo dacht ik eerst ook.. Totdat een klasgenoot van mij zichzelf voor de trein gooide omdat hij was ontslagen en zijn vriendin het had uitgemaakt..quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:30 schreef Shitonya het volgende:
voor puberende meisjes niet nee. Die fase waait vanzelf weer over naarmate ze ouder worden
Bovenstaande mod vond dat niet kunnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb ook nog wel een geichtje voor TS
Je gooide je gedicht op FOK!
Iedereen las hem en gaf commentaar wat een schok
Als emo kon je er niet tegen
en dus besloot je je post te legen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb ook nog wel een geichtje voor TS
Je gooide je gedicht op FOK!
Iedereen las hem en gaf commentaar wat een schok
Als emo kon je er niet tegen
en dus besloot je je post te legen.
Het weghalen van de Openings Post (OP)quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef ThE_ED het volgende:
waar is dat topic over verwijderen van OP's ?
Ik had nog een tabblad openstaan met de OPquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef ThE_ED het volgende:
waar is dat topic over verwijderen van OP's ?
quote:Ik heb een gedicht geschreven, toen ik het laatst niet meer zag zitten, graag jullie commentaar;
Iedereen denkt het altijd beter te weten, maar geloof me, sommige dingen kun je gewoon niet vergeten.
Ik wilde een eigen leven, maar blijkbaar kon niemand mij dat geven.
Iedereen zei wat ik moest doen, maar waar, waar was mijn eigen wil toen?
Ik wilde eens lekker los gaan, maar nee hoor, om 1 uur moest ik alweer klaar staan.
Ik zit op mijn bed, te wachten tot iemand mij red.
Altijd dat "je bent minder dan" gevoel, misschien snappen jullie nu wat ik bedoel,
Afscheid nemen kan moeilijk zijn, maar voor mij, voor mij lijkt het fijn.
Een knuffel en een kus,
Ah, thanks, ik zat verkeerd te kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
Het weghalen van de Openings Post (OP)
ja ik was ff quizzen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Daantke het volgende:
[..]
Bovenstaande mod vond dat niet kunnen
Maar hij kon de fokkers nog leedvermaak gunnen
Dus zodoende bleef het topic open
Maar toen kwam Re er aan gelopen...
Whehehe.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:07 schreef Saskiia1 het volgende:
Ik heb een gedicht geschreven, toen ik het laatst niet meer zag zitten, graag jullie commentaar;
Wat heeft dingen niet kunnen vergeten te maken met mensen die het beter weten?quote:Iedereen denkt het altijd beter te weten, maar geloof me, sommige dingen kun je gewoon niet vergeten.
Nee, natuurlijk niet, het is jouw leven, jij bent de enige die daar verantwoordelijk voor is.quote:Ik wilde een eigen leven, maar blijkbaar kon niemand mij dat geven.
Ja, waar was die? Zie hierboven.quote:Iedereen zei wat ik moest doen, maar waar, waar was mijn eigen wil toen?
Klaar staan? Waarvoor?quote:Ik wilde eens lekker los gaan, maar nee hoor, om 1 uur moest ik alweer klaar staan.
Niemand komt je redden, je kunt wel zo'n passieve houding aannemen, maar je moet het toch echt zelf doen.quote:Ik zit op mijn bed, te wachten tot iemand mij red.
Nee, geen idee.quote:Altijd dat "je bent minder dan" gevoel, misschien snappen jullie nu wat ik bedoel,
Waarvan afscheid nemen? En waarom lijkt het voor jou fijn?quote:Afscheid nemen kan moeilijk zijn, maar voor mij, voor mij lijkt het fijn.
Hoort dat er ook nog bij? Vaag.quote:Een knuffel en een kus,
Mee eens... als je een reactie wilt op het gedicht (en niet zozeer op de inhoud van het gedicht). Dit is zo'n gedicht om dingen even van je af te schrijven. Een gedicht wat door veel mensen graag gelezen wordt heeft meestal meer beeldsprak en is wat algemener. Geef andere woorden aan je gevoel, maar niet letterlijk benoemen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:57 schreef Biancavia het volgende:
Afijn, verder wil ik eraan toevoegen dat er totaal geen ritme in het gedicht zit. Geen beeldspraken, alliteraties, de vorm is natuurlijk wel heel erg simpel.
De eindrijm heb je wel heel goed gedaan, knap hoor, petje af. Alleen dan kun je beter die regeltjes onder elkaar zetten, in plaats van met een komma ertussen.
Dus.
Succes met je verdere leven.
Welkom op internet, waar je als je om reacties vraagt ook reacties krijgt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik eerst ook.. Totdat een klasgenoot van mij zichzelf voor de trein gooide omdat hij was ontslagen en zijn vriendin het had uitgemaakt..
Like wtf? Sommige mensen zitten meteen zo diep in de put om zoiets kleins dat ze al geen uitweg meer zien.. Vandaar dat ik bij deze reacties ook een beetje zoiets heb van..
Ik vraag me af of Saskiia1 nog wel terug komt in dit topic... maar mocht ze terug komen dan is het inderdaad beter om in de openingspost geen gedicht te zetten maar gewoon de boodschap erachter te verwoorden. Dan komen er vast wat andere reacties dan nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef Re het volgende:
Ik weet niet waar TS is eigenlijk, maar misschien lijkt me het zinvoller om het gevoel achter dit meesterwerkje wat meer naar voren te halen dan de daadwerkelijke stijl van dit schrijfsel
jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:08 schreef Scarlet... het volgende:
Of ben ik nou te inlevend...
zal ik even het adres posten waar je mijn oude gedichten kan kopen in boekvorm?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef Aneurism het volgende:
Welkom op Fok, waar iedereen in de rij staat om even over je heen te kotsen.
En je achteraf nog Dank je moet zeggen.
nood ?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Het lijkt wel een suicide nood achtig iets...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:08 schreef Scarlet... het volgende:
Damn, ik krijg er de kriebels van... Het lijkt alsof er een persoon is die haar misbruikt ofzo of haar gevangen houdt en dat ze er een end aan wil maken... Reagareren doet zo ok al nie meer...
Of ben ik nou te inlevend...
Nood, de TS is in nood. Duh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |