AVGN is beter dan mij en doet er veel langer over om alles te bewrken met zijn dure progammas die ik dus niet heb. Daarom doe ik er monder lang overquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Def1987 het volgende:
[..]Je zal nooit beter kunnen worden als je om de 2 dagen een "review" online zet.
Niet dat je ooit beter word hoor als je er een maand over doet.
Waarom denk je dat de AVGN er gemiddeld een maand erover doet om een review online te zetten.
Omdat die lamzak ten eerste lui is, en ten tweede van nature zo ongrappig dat ie er een maand over doet om een show te vullen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de AVGN er gemiddeld een maand erover doet om een review online te zetten.
QFT!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat die lamzak ten eerste lui is, en ten tweede van nature zo ongrappig dat ie er een maand over doet om een show te vullen.
Emarwii daarentegen bezit het van nature, die doet het gewoon binnen een dagDa's pas knap!
Zochten jullie geen reviewers?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Omdat die lamzak ten eerste lui is, en ten tweede van nature zo ongrappig dat ie er een maand over doet om een show te vullen.
Emarwii daarentegen bezit het van nature, die doet het gewoon binnen een dagDa's pas knap!
Ben jij nou trouwens een Tukker?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef emarwii het volgende:
Morgen komt aan het woord 6.
Vlak daarna zal review 14 volgen.
Ik wel, ik betwijfel of hij er een isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ben jij nou trouwens een Tukker?
Lekker verstaanbaar is het niet in ieder geval.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik wel, ik betwijfel of hij er een is
Ik heb het overwogen, maar hij lijkt me van nature een videoreviewer, en daar hebben we voorlopig nog niet de juiste infrastructuur voor om dat allemaal goed te regelen... Maar het staat voor iedereen open om sollicitaties te sturen natuurlijkquote:
Hij heeft naast het reviewen ook nog ander werk die jij niet hebt, en hij denkt wel goed na over een review. Jij start een game op en verzint ondertussen wat om geforceerd gefrustreerd over te komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:56 schreef emarwii het volgende:
[..]
AVGN is beter dan mij en doet er veel langer over om alles te bewrken met zijn dure progammas die ik dus niet heb. Daarom doe ik er monder lang over
Ik hoop voor jouw dat het sarcastisch bedoelt is want de avgn niet grappig vinden en lui noemen en emarwii een 'talent' te noemen als ik naar jouw woorden kijk is natuurlijk absurd. Dat jij het geforceerde geklungel niet ziet is onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar hij lijkt me van nature een videoreviewer, en daar hebben we voorlopig nog niet de juiste infrastructuur voor om dat allemaal goed te regelen... Maar het staat voor iedereen open om sollicitaties te sturen natuurlijk
Zonder jouw had fok!games geen LBP nieuwsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is dat ik nog voor jullie submit anders had FOK Games zijn dieptepunt allang bereikt.
En geen Nintendo nieuwsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zonder jouw had fok!games geen LBP nieuws
Laat Aquila het maar niet lezen, maar stiekempjes ben jij mn favoriete user hoor Cybjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het is dat ik nog voor jullie submit anders had FOK Games zijn dieptepunt allang bereikt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Laat Aquila het maar niet lezen, maar stiekempjes ben jij mn favoriete user hoor Cybje
En nu verwacht je dat er 10 mensen naar Fok gaan ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maargoed ik zie het als een pluspunt dat Emar zijn review enz zo snel afheeft! Hij speelt heel snel op de wensen van de fans in en dat goed!
Die nieuwe aflveringen van ''aan het woord' gaat over Fok! zoals wij vroegen omdat we willen weten wat dat voor zijn site heeft betekend! En daar kan die bliksem snel op ingaan en paar dagen later is het af en klaar voor de lancering!!
Nee ik bedoel meer dat FOK! voor hem veel heeft betekend en daar gaat die wat dieper op in! Zo zijn de kijkcijvers met 180% toegenomen o.i.d.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En nu verwacht je dat er 10 mensen naar Fok gaan ofzo, het is al zo'n kleine site.
wil jij nu kwaliteit of kwantiteit?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maargoed ik zie het als een pluspunt dat Emar zijn review enz zo snel afheeft! Hij speelt heel snel op de wensen van de fans in en dat goed!
Die nieuwe aflveringen van ''aan het woord' gaat over Fok! zoals wij vroegen omdat we willen weten wat dat voor zijn site heeft betekend! En daar kan die bliksem snel op ingaan en paar dagen later is het af en klaar voor de lancering!!
De combinatie van beide, precies wat emar biedtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:25 schreef Rkatier het volgende:
[..]
wil jij nu kwaliteit of kwantiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door muay-toy op 15-08-2008 18:46:00 ]je moet een gegeven paard niet in de bek staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |