quote:
Dit is weer een toppertje mensen informatief doch vermakelijk!quote:
Wat is er zo informatief aan de eerste minuten?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is weer een toppertje mensen informatief doch vermakelijk!
Emar is er al bekend waneer de nieuwe'' aan het woord'' komt?
Ach, als mensen die al entertainment vind noem ik de film idiocrasy een heel erg eng, maar waar toekomstbeeldquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als je dat al humor noemt ben je lekker snel tevreden
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef emarwii het volgende:
Oke,
Jullie willen een aan het woord? Jullie krijgen een aan het woord!
VANAVOND!!!!!!!
Komen wij aan bod, pleaaaseeequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef emarwii het volgende:
Oke,
VANAVOND!!!!!!!
GROTE KLASSE DIT!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef emarwii het volgende:
Oke,
VANAVOND!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
QFT.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:31 schreef Wessiej het volgende:
Ok die review van Star Wars was een van de slechtste dingen dat ik ooit in mijn leven heb gezien, mijn god.
DUDE!!!quote:
Ik moet je helaas teleurstellen.....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef muay-toy het volgende:
nog even en dan een nieuwe DGVF aan het woord!![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen.....
Wegens tijdgebrek zal hij er vanavond nog niet opstaan. Excuus voor het ongemak. Maar ik maak het goed met en prijsvraag in de volgende dgvf aan het woord!!
Ach gossie. Wilde je broertje achter de PC?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef emarwii het volgende:
[..]
Wegens tijdgebrek zal hij er vanavond nog niet opstaan. Excuus voor het ongemak. Maar ik maak het goed met en prijsvraag in de volgende dgvf aan het woord!!
We hebben een prijsvraag, we hebben een prijsvraag, we hebben een prijsvraagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:30 schreef emarwii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |