Is toch nog best een eindje rijden voor je volgens mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
TalaminiStaan altijd rijen, da's dan wel weer minder... Maar toch wel de beste manier om aan een toetje te komen
Welnee joh, geboren en getogen in oud rijswijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:27 schreef Twarres het volgende:
[..]
Is toch nog best een eindje rijden voor je volgens mij.
Maria basisschool zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welnee joh, geboren en getogen in oud rijswijk
Neenee, dat niet, gewoon lekker in voorrrrrburrrrg naar schoolquote:
Zitten daar ook scholen?? Ik ken eigenlijk alleen het Veurs College. Daar zaten namelijk lekkere wijven op.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Neenee, dat niet, gewoon lekker in voorrrrrburrrrg naar school
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:26 schreef emarwii het volgende:
Nee, Fok kijkers krijgen hem niet gratis gezien ik echt heeeeel veeeeel werk in de DVD gestoken heb. En DGPF is niet mijn broertje.
Er staan ook EXCLUSIEVE bloopers op!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:15 schreef Def1987 het volgende:
[..]
DVD erin, al je reviews erin plakken, wat extra videos en branden maar
Tut mir leit Herr Aquila, es soll nicht wieder passieren!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
Spanky![]()
Dit is het ''Moedig Emar aan om door te gaan'' Topic niet een soort van Rijswijk reunie!
Is het niet een grote blooper?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er staan ook EXCLUSIEVE bloopers op!!!
Elke dvd heeft unieke bloopers!!
Daar hou ik je aan SpankyC!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tut mir leit Herr Aquila, es soll nicht wieder passieren!
En dat wordt dus Star Trek op de NES ? Kun je al iets er over zeggen? Is die heel erg slecht?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:22 schreef emarwii het volgende:
morgenavond is review 13 er
Dat is zn broertjequote:
Revieuwquote:
Starwars op de NES is niet al te best.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dat wordt dus Star Trek op de NES ? Kun je al iets er over zeggen? Is die heel erg slecht?
En ga je nu een nieuwe aflvering maken van '' aan het woord'' ? Komen wij er dan in voor
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:50 schreef emarwii het volgende:
[..]
Starwars op de NES is niet al te best.....
Jan willem heeft hier ook weer een kleine rol in.
Jullie komen voor in de volgende aan het stotteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door muay-toy op 13-08-2008 13:40:56 ]je moet een gegeven paard niet in de bek staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |