idd, die stotterende sukkel wordt standaard door alles geraaktquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:15 schreef Wessiej het volgende:
Weer zo'n kut filmpje, zet je camera op een tripod dat die niet zo erg beweegt en kraakt.
En dat Donald Duck spel was meesterlijk, dat jij nou gewoon niet kan gamen
zover wou ik ook weer niet gaanquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:56 schreef BozoNightmare het volgende:
ik krijg t idee dat ie niet helemaal goed bij zn hoofd is.
dat idee heb ik ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:56 schreef BozoNightmare het volgende:
ik krijg t idee dat ie niet helemaal goed bij zn hoofd is.
Als ik over een aantal maanden je sig weer zie en dan hopelijk ook deze onzinhype voorbij is moet ik helaas weer terugdenken aan zal kulibur en gamekjoepquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:00 schreef Rkatier het volgende:
alsjeblieft Aquila, ik heb mijn sig aangepast
tegen de tijd dat de hyve over is of nog beter hij eindelijk door heeft dat het zwaar klote is staat er echt wel een andere sigquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:13 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Als ik over een aantal maanden je sig weer zie en dan hopelijk ook deze onzinhype voorbij is moet ik helaas weer terugdenken aan zal kulibur en gamekjoep
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de hyve over is of nog beter hij eindelijk door heeft dat het zwaar klote is staat er echt wel een andere sig
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:00 schreef Rkatier het volgende:
alsjeblieft Aquila, ik heb mijn sig aangepast
Wel weer eentje van mij tochquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
tegen de tijd dat de hyve over is of nog beter hij eindelijk door heeft dat het zwaar klote is staat er echt wel een andere sig
Met de hoeveelheid posts van jouw per dag zal er zeker nog wel is wat leuks tussenstaan, dus dat zal zeker gebeurenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Wel weer eentje van mij toch![]()
En het zijn allemaal kwaliteitsposts he! Dus dat zal dan idd wel!quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:47 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid posts van jouw per dag zal er zeker nog wel is wat leuks tussenstaan, dus dat zal zeker gebeuren
Ja iddquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
Die Jamey is trouwens wel tof niet jongens?!?! Hij herhaalt steeds alles
Maar uiteindelijk bepaal ik wat eronder komt te staanquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En het zijn allemaal kwaliteitsposts he! Dus dat zal dan idd wel!
Ik dacht dat ik dat mocht bepalenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:14 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk bepaal ik wat eronder komt te staan
Ja die van jezelfquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat mocht bepalen
Maar die van mij bepaald SpankyC alquote:
Ja, idd. Ik wil ook wel is jou mening op het gamenieuws horen! Aangezien je niet meer "De gefrustreerde Nintendo fan" bent, en je nu richt op alle consoles, kun je vast jou neutrale mening geven!quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar die van mij bepaald SpankyC al![]()
Maar Emar kun je misschien bij '' Aan het woord'' ook wat gamenieuws ofzo vertellen ofzo? Of gewoon op een aantal nieuwtjes wat dieper ingaan? Want nu zijn ze altijd zo kort en dat is jammer!
Als je maandelijks een leuk bedrag op me rekeningnr stort wil ik standaard wel uitspraken van jouw doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar die van mij bepaald SpankyC al![]()
Maar Emar kun je misschien bij '' Aan het woord'' ook wat gamenieuws ofzo vertellen ofzo? Of gewoon op een aantal nieuwtjes wat dieper ingaan? Want nu zijn ze altijd zo kort en dat is jammer!
Hij komt nogsteeds ontzettend gegrustreerd over, dus echt neutraal gaat dat ook weer niet klinkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik wil ook wel is jou mening op het gamenieuws horen! Aangezien je niet meer "De gefrustreerde Nintendo fan" bent, en je nu richt op alle consoles, kun je vast jou neutrale mening geven!
Ja, zal ik doen in de volgende aan het woord.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik wil ook wel is jou mening op het gamenieuws horen! Aangezien je niet meer "De gefrustreerde Nintendo fan" bent, en je nu richt op alle consoles, kun je vast jou neutrale mening geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |