Die was toch van als je voor kanker was ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef DeTolk het volgende:
Net als mensen met de Lance Armstrong bandjes. Die hype is nu ook wel voorbij
voor kanker jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die was toch van als je voor kanker was ofzo?
Je polsen? of alleen de bandjes?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:21 schreef postmortum het volgende:
ik knip ze gelijk door als ik thuis ben
WE HEBBEN ER 1 GEVONDENquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef On het volgende:
De lowlands bandjes blijven altijd erg goed.
Ja ja, de eerste heeft zich gemeldquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef On het volgende:
Klopt, 1 dagje wezen kijken op de zwarte cross met mijn paquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom verwijder je mn post waarin stond dat ie met z'n vader ging? Hij is met z'n vader gegaan hoor
hahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:31 schreef ouderejongere het volgende:
Ik kende iemand die 7 lowlandsbandjes omhad en die op zijn werk klem kwam te zitten in de machine.Ze hebben hem uiteindelijk losgeknipt omdat ze hem op geen enkele andere wijze konden bevrijden.
mwah, komt dr nog niet goed uit de laatste 3 wekenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Klopt, 1 dagje wezen kijken op de zwarte cross met mijn paVan hem kan ik toch nog veel hossel-trucks leren.
kanker is tijdloos man.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die was toch van als je voor kanker was ofzo?
gooi je je horloges ook weg na twee maanden gebruik?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:41 schreef DeeCruise het volgende:
Eens met TS... Totaal functieloos om zo'n smerig bandje ruim een jaar na dato nog om te hebben. Buiten het feit dat het er niet uit ziet kan het gewoon niet fris zijn...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds een Lance Armstrongbandje om.
Ik zoek het verband met lange haren.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
hahaDan heeft ie mazzel gehad dat ie niet met zijn lange haren vast kwam te zitten
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Ik zoek het verband met lange haren.....
Dit had je beter niet kunnen zeggen, geloof ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:25 schreef On het volgende:
Pf belangrijk, je gaat je toch niet druk lopen maken omdat iemand een bandje om heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:55 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dit had je beter niet kunnen zeggen, geloof ik
Nope, maar er zijn dan ook enkele verschillen tussen mijn horloge en die smerige bandjes:quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gooi je je horloges ook weg na twee maanden gebruik?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef DeTolk het volgende:
Net als mensen met de Lance Armstrong bandjes. Die hype is nu ook wel voorbij
Vroegah wel met mijn China-Rolex (ALS ze de 2 maanden haalden......quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gooi je je horloges ook weg na twee maanden gebruik?
Ik leg graag een link met mensen met een bandshirt, polsbandjes en lange harenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Ik zoek het verband met lange haren.....
Eerst vertellen dat je op de basisschool motorisch niet in orde was, maar wel ff vermelden dat je op de TU zit hequote:Op maandag 11 augustus 2008 22:36 schreef DaanA het volgende:
Ik heb al geen armbandje meer om sinds ik hem in groep 2 af mocht doen, omdat ik inmiddels onthouden had welke hand links was en welke rechts.![]()
Alleen tijdens de intro op de TU moest dat nog, maar dat was vooral omdat ik anders de cantus niet binnenkwam. En die ging ook altijd meteen weer af als de cantus voorbij was.
Nee hoor, de hele klas had zo'n armbandje om.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eerst vertellen dat je op de basisschool motorisch niet in orde was, maar wel ff vermelden dat je op de TU zit he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |