quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:04 schreef Ericjuh het volgende:
ik zeg altijd dat mijn controler kapot is! En vervolgens kijk ik snel of er wat op tv is!
Inderdaad, gamen met je vriendinquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Gamen![]()
Ga wat anders doen met je vriendin
Er zijn namelijk dingen erger dan 1x gepwnd worden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Wedden dat ik winquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahaha ik win ook altijd met tekkenomdat ik gewoon op het 'schoppen' knopje blijf drukken
Ik zei dat je in PUB moest blijvenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef Kellsz. het volgende:
Lastig
Schoppen knopjequote:Op maandag 11 augustus 2008 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahaha ik win ook altijd met tekkenomdat ik gewoon op het 'schoppen' knopje blijf drukken
We geloven je meteenquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:13 schreef valek het volgende:
Sta nu met 5-3 voor. Moest ff wennen, maar nu win ik weer.. Maar ze kijkt me nu niet meer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |